Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Jeg skulle egentlig ha vært til utredning for PTSD før desember måned... Jeg vil ikke si mer enn det. Disse timene klarte jeg ikke å møte opp på, men akkurat nå trenger jeg hjelp. Jeg har gått til samtaler hos fastlegen og kriseteam (etter dødsfall) men disse har ferie onsdag. Og jeg vet ikke om jeg klarer å vente til da. Ikke vet jeg om psykiatrien er riktig å kontakte heller, for jeg er jo ingen fare for hverken meg selv eller andre og jeg har heller ikke slitt psykisk før. Det startet jo med en sorg... Men flashbacksene har blitt så kraftige nå og får jeg ikke noe å i hvert fall sove på før nyttår og dagene etter det hvor alt er stengt så er jeg redd jeg vil kollapse her. Nå har jeg ikke turt å sove på over to døgn og det går på helsa løs. (Jeg har ingen barn for dere som kanskje ble bekymret for det.) Kan legevakten ta imot sånne henvendelser? Det er vel mer for akutte tilfeller, og jeg vet ikke helt om jeg regnes som det. Jeg trenger bare noe, om det så er angstdempende, sånn jeg kan holde meg gående til legekontoret åpner igjen neste uke og jeg får henvisning til behandler. Men kan man i det hele få angstdempende uten noen fast diagnose...? Jeg tror jo at jeg holder på å bli gal her. Jeg må bare ha hjelp til å få roet litt av uroen i kroppen frem til timen hos fastlegen. Det hadde gjort gått om jeg bare fikk sovet litt på nettene også. Anonymkode: 0cc14...605
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Hadde gjort godt** Beklager skrivefeilene her... Trøtt. Anonymkode: 0cc14...605
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Legevakten er riktig steg. De kan eventuelt hjelpe deg videre til livskrisehjelpen eller lignende. Anonymkode: 38fba...958
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Kjære deg, ring legevakten, i det minste for å forhøre deg om de kan hjelpe deg😊 Ønsker deg alt godt 🤗 Anonymkode: fa4bf...323
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Ring legevakten! Om så det ikke blir riktig så kan de hvert fall henvise deg videre. Ikke tro at du ikke er akutt nok, du trenger hjelp! Lykke til videre. Anonymkode: d7a89...72e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Ikke vent med å ringe forresten, ring nå! Anonymkode: d7a89...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå