Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Er det bare vennskap når han deltar med meg i juleselskap og gir presanger til barna mine som han vil skal være fra oss begge? Han har allerede "booket" neste jul om at vi skal feire den sammen...?Jeg bare lurer på om han er redd for å få det trygt og forutsigbart. At det er derfor han holder meg på en armlengdes avstand. Vet han trenger tid for seg selv innimellom og det er helt ok....men når han vet om mine følelser og sier at han elsker meg (på telefonen) synes jeg det blir for dumt å gi meg forhåpninger...for å så si etterpå at vi bare er venner...Meg det er noe i veien med? Anonymkode: 5d189...7db
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Er han autist? Anonymkode: 31afc...711
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 For en dust. Hvis dere bare er venner, bør du straks begynne å date flere. Så kan vi se hva han sier... Anonymkode: 33132...092
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Han vil bare være venner... Har dere sex? I så fall, slutt å ha sex med ham og fortell ham at du ikke har sex med vennene dine, bare kjærester. Nei, snakk med ham. Fortell ham at det han sier og det han gjør sender vidt forskjellige signaler og du må vite hva han faktisk mener. Og ta den samtalen ansikt til ansikt. Om han bare vil være venn, da får dere slutte å ha sex, slutte å gi gave til barna dine fra dere to sammen (hva tenker han med når han vil det hvis han bare er venn med deg?). Og informer han også om at hvis dere bare er venner, eller han ikke vil ha noe seriøst med deg, da kommer du til å begynne å date andre når du er klar for det. Vær ærlig med ham hvilke følelser du har for ham, men sett tydelige grenser for deg selv. Ikke rot deg lengre inn i et ikke-forhold med en som ikke tør forplikte seg. Anonymkode: 8edff...749
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Han vil bare være venner... Har dere sex? I så fall, slutt å ha sex med ham og fortell ham at du ikke har sex med vennene dine, bare kjærester. Nei, snakk med ham. Fortell ham at det han sier og det han gjør sender vidt forskjellige signaler og du må vite hva han faktisk mener. Og ta den samtalen ansikt til ansikt. Om han bare vil være venn, da får dere slutte å ha sex, slutte å gi gave til barna dine fra dere to sammen (hva tenker han med når han vil det hvis han bare er venn med deg?). Og informer han også om at hvis dere bare er venner, eller han ikke vil ha noe seriøst med deg, da kommer du til å begynne å date andre når du er klar for det. Vær ærlig med ham hvilke følelser du har for ham, men sett tydelige grenser for deg selv. Ikke rot deg lengre inn i et ikke-forhold med en som ikke tør forplikte seg. Anonymkode: 8edff...749 Takk!! Anonymkode: 5d189...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå