cherry coke Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 (endret) Er det normalt?? Jente på 13 som alltid er sur . Alt jeg sier og gjør er galt og herregud så hårsår hun er. Kjenner jeg inn i mellom har lyst å låse henne inn på rommet og heller slippe henne ut om noen år. Gi mat via en luke og sånn.. Jesus altså! Endret 29. desember 2017 av cherry coke
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, cherry coke skrev: Er det normalt?? Jente på 13 som alltid er sur . Alt jeg sier og gjør er galt og herregud så hårsår hun er. Kjenner jeg inn i mellom har lyst å låse henne inn på rommet og heller slippe henne ut om noen år. Gi mat via en luke og sånn.. Jesus altså! Jeg kjenner også en 13-åring som er som din. Hun har vært pottesur i 6 mnd, og ALT er kjedelig! Foreldrene venter veldig på at det skal gå over.. Anonymkode: bb358...c35
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Her er 13 åringen blid og fornøyd når alt går i hennes retning. Møter hun motstand våkner et monster. Anonymkode: 27267...5f6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Høres ut som en helt normal tenåring 😀 Det går over, men slitsomt når det pågår! Hun skal løsrive seg og bli selvstendig. Anonymkode: 14429...9a6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Min er enda liten, men jeg kjenner jeg er nysgjerrig på disse tenårene. Noen som har eksempler på situasjoner som tenåringen oppfører seg... Som en tenåring? 😄 Anonymkode: 50c8f...1f5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min er enda liten, men jeg kjenner jeg er nysgjerrig på disse tenårene. Noen som har eksempler på situasjoner som tenåringen oppfører seg... Som en tenåring? 😄 Anonymkode: 50c8f...1f5 -Alle lærerne hater meg! -Nei, det har jeg vondt for å tro -Du aner ikke hva du snakker om du mamma, det er 30 år siden du var ung! -Joda, men jeg er ikke helt uten livserfaring vet du, og det skal noe til at alle lærerne hater det -Ja, men det gjør det. -Om det er sant så må du virkelig gå i deg selv og tenke på hvordan du oppfører deg på skolen, hva har du gjort for at alle lærerne skal hate deg da? -INGENTING! De bare hater meg uten grunn. -Ingen hater noen uten grunn, det må jo være noe som har fått dem til å mislike deg i tilfelle. -Herregud mamma, jeg er ikke dum, jeg skjønner livet! Jeg oppfører meg helt ok, men de hater meg likevel. -Hvorfor tror du at de hater deg da, hva har de sagt eller gjort for å få deg til å tro det. -Du skjønner ingenting, du aner ikke hva du snakker om, jeg vil ikke snakk om det, jeg blir bare irritert av å snakke med deg, BACK OFF! Anonymkode: 6f4f4...ffc
Himmel og hav Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min er enda liten, men jeg kjenner jeg er nysgjerrig på disse tenårene. Noen som har eksempler på situasjoner som tenåringen oppfører seg... Som en tenåring? 😄 Anonymkode: 50c8f...1f5 Min niese for noen år siden: -Mamma, hvor er den grå genseren min? - Jeg vet ikke. - Jeg skal ha den på meg nå. Er den vaska? - Om du har lagt den i skittentøyet så er den nok det. Har du sett på vaskerommet? - Den er ikke der!!! - Da ligger den kanskje på gulvet på rommet ditt da... - ÅÅÅÅHHHH! Men, jeg skal ha den på meg nå! Jeg har ingenting annet å ha på meg. Alle klærne mine er stygge! - Du får riste den litt, da, og ta den på deg allikevel. (Sa min søster, helt rolig) - Du skjønner ingenting! Jeg hater deg! Jeg hater livet mitt! Jeg vil DØØØØØØ!!! Tenåringer kan være en prøvelse, men det er lov å be dem oppføre seg som folk. Mine var heldigvis aldri så ille som min niese, men du verden så slitsomme de var noen ganger. Jeg forbeholdt meg allikevel retten til å slippe å få skylda for alt som skjedde i verden.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 Har en tenåringsjente med ADHD og lett depresjon, hjelpes meg. Verden går nedenom og hjem for den minste lille ting, og da får jeg all skyld, og hun lar det virkelig gå utover meg. Så skjer det bra ting, og livet er bare helt fantastisk, og da er jeg verdens søteste, og jeg er verdens beste mor. Men 5 min etterpå, kan jeg være verdens verste mor. Jeg blir veldig sliten av dette, for man vet aldri hvordan humøret er, eller hva man skal si, for alt man sier kan jo tolkes feil. Og håper virkelig dette gir seg en dag. Anonymkode: 620c6...846
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Min verdens beste, meget intelligente og flotte jente på 14 oppfører seg oftest så bra at alle liker henne meget godt, så kan det snu om på ett sekund og hun argumenterer som en proff og kun med mening om å vinne. Stort sett rettet mot meg. Jeg elsker henne høyere enn himmelen, men av og til må jeg bare snu ryggen til henne og gå. Anonymkode: a3dea...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå