Gå til innhold

Inspirert av barnet som ikke vil ta medisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv et barn som spiser så og si ingenting. Han spiser ingenting kjøtt, fisk spiser han bare laks. Han liker en håndfull av ting i alle matlategorier.  Altså potet, pasta, ris, kjøttdeig, ost, ren sjokolade, noen typer chips, Biola, noen sorter youghurt, laks, havregryn å frukt. Det er vell det. 

Hva fikk dere til å gå til legen med barnet? Jeg sier det selv til min ektemann at jeg vil gå til legen med han å få sjekket hva han mangler. Men han er jo topp form fra måren til kveld. Eneste jeg merker er at han rett og slett er litt bleik/grå i huden på en måte. 

Anonymkode: 26ee3...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har selv et barn som spiser så og si ingenting. Han spiser ingenting kjøtt, fisk spiser han bare laks. Han liker en håndfull av ting i alle matlategorier.  Altså potet, pasta, ris, kjøttdeig, ost, ren sjokolade, noen typer chips, Biola, noen sorter youghurt, laks, havregryn å frukt. Det er vell det. 

Hva fikk dere til å gå til legen med barnet? Jeg sier det selv til min ektemann at jeg vil gå til legen med han å få sjekket hva han mangler. Men han er jo topp form fra måren til kveld. Eneste jeg merker er at han rett og slett er litt bleik/grå i huden på en måte. 

Anonymkode: 26ee3...e0e

Det var jeg som hadde det andre innlegget. Sønnen var hele tiden trøtt og uopplagt selv om han kunne sove fra 20.30 til 9.30 neste dag. Det er jo unormalt mye søvn. 

Hadde barnet mitt hatt det kostholdet du nevner her så hadde jeg kommet meg til lege fortest mulig for å ta tester av hva barnet ditt mangler.

Anonymkode: 22e82...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...