Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Altså ikke som de vanlige " er dette noen du kjenner?", men jeg fikk et varsel med et venneforslag. Dette er fra en person med to profiler, men den ene profilen vet jeg har blokkert meg. Er det da trolig som jeg antar at vedkommende har brukt den andre profilen til å snoke med oh har kommet borti ett eller annet han ikke hadde tenkt å komme borti? Eller hvordan er det med slike varsler med venneforslag? Takk for hjelpen, Facebook -guruer😊 Anonymkode: e3437...3b6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Ingen som vet, altså? Anonymkode: e3437...3b6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Kan være så enkelt som at dere har felles venner Anonymkode: 5c223...187
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Jeg fikk opp varsel om venneforslag i dag, tror det må være noe nytt de har begynt med. Det er nok bare en tilfeldig person som du har felles venner med som blir utvalgt. Anonymkode: c8f91...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå