Gå til innhold

Er mannen deres her inne å leser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at mennene til dere andre går inn her å leser? Min mann syns forumet er så "teit" men allikevel går han inn her å leser siden han vet at jeg er her inne. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: da9f2...486

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er her inne og leser fordi han vet at du er her inne? Får da være måte på til overvåking, tenker jeg. Eller vil han diskutere det som blir skrevet her? Skjønner ikke at han gidder å bruke tid på noe han synes er teit.

Anonymkode: d2340...0c9

Skrevet

Og nei, jeg er rimelig sikker på at mannen her ikke er inne og leser.

Anonymkode: d2340...0c9

Skrevet

Hender at jeg leser for han de teiteste, mest tragiske og merkeligste trådene, og så ler vi godt sammen og takker for at vi ikke har det så ille allikevel 😝 (Litt som å se luksusfellen og unge mødre samtidig)

Anonymkode: a8a6b...89e

Skrevet

Skal bare sjekke hva mannen har mellom beina først!

Nei, der var det ingen høne, og derfor henger han ikke her inne. Hjelpes meg, har da ingen homo te mann.

Anonymkode: 5fb1f...b72

Skrevet

Gud nei, dette er altfor skrullete for han!

Anonymkode: 614bb...1f7

Skrevet

Nei, er du gal 

Anonymkode: 46171...516

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, der var det ingen høne, og derfor henger han ikke her inne. Hjelpes meg, har da ingen homo te mann.

Homo?

Anonymkode: be491...4ab

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hender at jeg leser for han de teiteste, mest tragiske og merkeligste trådene, og så ler vi godt sammen og takker for at vi ikke har det så ille allikevel 😝 (Litt som å se luksusfellen og unge mødre samtidig)

Samme her😂😂

Anonymkode: 06cc1...9d4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er også der :)

Anonymkode: c17bd...2c6

Skrevet

Nei, da hadde vi ikke hatt sex lenger. Sånn helt seriøst, turn off!

Anonymkode: 5ffbe...766

Skrevet

Innimellom. Når han googler "hvordan bygge garasje, bildeler og hvilken familiebil egner seg best med tre barn" , havner man alltid på ett kvinneforum. Det finnes ikke en ting som ikke er diskutert her inne:

sånn ellers, nei.

Anonymkode: 26688...68d

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høne? Homo? 

Si meg, tror du homofile menn har en annen anatomi enn hetro? 

Anonymkode: 825b5...74d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, samme her 😂

Anonymkode: 21cde...a2c

Skrevet

Nei. Men det hender jeg leser tråder høyt for han.

Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

Prøvde å fortelle ham litt fra Spidermammas julekalender, men det var helt umulig å formidle. 😂

Skrevet

Sist jeg sjekket snakket denne mannen kun spansk og engelsk.

antonio-banderas-height-weight-age-3.jpg

Skrevet

Ja, etter jeg viste noen tråder som hint til han, så begynte han å lese fast en stund. Det går i bølgedaler. Hender han spør meg om det er jeg som er Hi.

Anonymkode: 07b96...65a

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, etter jeg viste noen tråder som hint til han, så begynte han å lese fast en stund. Det går i bølgedaler. Hender han spør meg om det er jeg som er Hi.

Anonymkode: 07b96...65a

Innrømmer du det, om det er deg?

Anonymkode: be491...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...