Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Hei alle sammen. For cirka 2 måneder siden hadde skjedd en skikkelig uhell for meg. Jeg plassert i et tidspunkt som var bare kaus og stress. Pappa var alvorlig syk, mamma hadde smerte over hele kroppen, lange arbeidsdag med masse stress og masse uenigheter med han, store og små diskusjoner og krangel med kjæresten og masse slike saker. Også i tillegg innen 2 uker søvna jeg bare 4-5 timer per natt. Selv om er jeg ikke verdenbeste man for å håndtere stress, men prøver å roe meg ned. Ellers er jeg en man som trener 2-3 ganger i uka, spiser sunt, drikker alkohol ganske sjelden og er røyk og snus fri. Så etter ei stund det gikk litt bedre både med familien og jobb så kom jeg på at jeg trenger en liten ` take off` og der kom det verste avgjørelsen jeg hadde tatt i hele mitt liv!! Jeg har joina en kompis som pleier å ta opp tabletter som i følge av han `Det er jo helt fett asså` du burde jo prøve det en gang. Jeg tatt opp en så etter nesten 1 time påvirka det! Det var HÆLVETe, jeg følte meg så rart som jeg ikke kan beskrive det en gang. Det var for noe dritt. Jeg kunne ikke tåle det mer og gikk til senga for å sove. Og når jeg våknet opp så var det 3 stykker rundt meg som jeg ikke kjente dem så fikk jeg vite er jeg på sykehuset! Jeg ble fortalt at jeg fikk et anfall med kramper og bevishetstap mens jeg var søvn og jeg ikke kan kjøre bil i 6 måneder! Nå har de tatt av CT, MR og EEG mange blodprøve som alle undersøkelsene var helt ok. så spørsmålet er at kan jeg egentlig søke om å få tilbake føreretten min tilbake? Altså det har vært noe med kjent grunn og når har det gått nesten to måneder og jeg er ikke blitt bedt til å sende førerkortet mitt til politiet! Takk på forhånd for svar. Anonymkode: 41c6f...3ec
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Ja, du kan søke. Du vil sannsynligvis ikke få et positivt svar. Anonymkode: f8280...d21
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Du tok tabletter, narkotika? Og fikk anfall og måtte på sykehuset, men holdt det med tablettene hemmelig? Har jeg skjønt det riktig? Anonymkode: 48c5e...c11
Mamma_til_2 Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Min mann fikk ett anfall som lignet ett epeleptisk anfall etter inntak av tabeletter utskrevet av legen han mistet retten til og kjøre bil i 6 mnd, de sa det var for og sikre at han ikke fikk flere anfall da en av bivirkningene var nettopp det, selv om han kuttet ut de tabelettene så var de i systemet og kunne lage krøll lenge etterpå, han fikk tilbake lappen etter 6 mnd. Du kan søke men tror ikke du får den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Og husk at du kan søke om stønad til arbeids og utdanningsreiser til jobb/skole via NAV. Det kan du få innvilget dersom du av medisinsk grunn er fratatt førerkortet. Anonymkode: b0e06...29c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Du ruser deg! Veldig bra at du ikke får kjøre bil 👍🏻👏🏻 Anonymkode: 51f06...677
Admin Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Tråden er ryddet for innlegg signert med helsetittel. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 Det er helt vanlig å miste lappen i 6 mnd når man har krampeanfall, uansett om man finner årsak eller ei. Anonymkode: 72523...a93
MammantilNurket Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Dette var jo _svært_ dramatisk. Det er sikkert veldig lurt at du ikke kjører bil. Jeg har Ménières Sykdom, som blant annet fører til svimmelhet. Dette er egentlig ganske udramatisk, men det gjør at jeg ikke får kjøre bil - det er _helt_ greit. Dette har sammenheng med min egen og ANDRES sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå