Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på sex...🙁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært veldig interessert i sex, samtidig har jeg aldri vært så lite aktiv som nå. Jeg elsker min samboer men jeg merker at han tenner meg ikke. Vi har to nå små barn, ellers består hverdagen min i jobb og rydding føler jeg. Jeg har blitt en som planlegger og har full kontroll. Kontroll på hele huset, unger, handling, matpakker osv. Med sex tenker jeg mest "søl og jeg blir svett, da må dynetrekket skiftes og jeg må dusje". Etter at jeg fødte har han plutselig fått behov for mye sex (før tok jeg initiativ). Han ser på meg som en wonderwoman som har født hans barn. Nå er han kåt hele tiden. Han finner noe sexy med meg i alt, alt på TV kan bli til sex mellom oss og han gjør alt for å tenne meg. Sender meg snap med bilde av seg selv for å "invitere " meg opp på soverommet. nei vi legger oss ikke sammen da han starter på jobb kl 03 og jeg gidder ikke legge meg kl 20.30. Dessuten vet jeg at jeg må ha sex om vi legger oss sammen. En pølse reklame blir til "vil du spise pølsa mi". Jeg er nybarbert vil du kjenne?, osv .

jeg dusjer mens han er på jobb. Er han hjemme betyr det sex. Jeg kler på raskt nedentil for å slippe at han skal komme med penisen og stryke den over rumpa mi. Jeg unngår å bøye meg ned med rumpa i været, dette tenner han. Stakkaren har fått sex 1 gang i mnd de siste 3mnd. Jeg har sluttet litt med pliktsex. Jeg vil heller sitte alene å se på TV enn å ha sex. Han prøver, jeg sitter knusk tørr å ser på TV. I mellomtiden vet jeg han ligger klar å venter på meg! Jesus!

Hva er galt med meg? Alle andre har rå sex nesten daglig. Her sitter jeg uten å kjenne ett snev av savn!

Anonymkode: 86a3e...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, du er ikke alene, dessverre. Jeg har hatt det slik i perioder, og som du sier, er det i perioder der livet virker som en eneste lang rekke av jobb og husarbeid, husabeid og jobb. Det blir rett og slett for mange hverdager, og for meg er det drepen for sexlivet, spesielt om jeg føler jeg gjør det meste av husarbeidet. (Dvs, alt det kjedelige i livet..) Kan dere få noen dager for dere selv, tror du det kan hjelpe? Eller kjenner du at du er du helt uinteressert i å prøve?

Anonymkode: 970b8...ca3

Skrevet

Kjenner meg sååååå igjen. Har ingen råd, dessverre. 😕

Anonymkode: be60c...e91

Skrevet

Én gang i mnd er helt vanlig i småbarnstiden, og han samboeren din høres veldig masete ut! Her har vi ikke hatt sex etter minstetuppa ble født for seks mnd siden, dét er verre. ☹️ Jeg orker ikke. 

Anonymkode: 9b659...af2

Skrevet

Måten han hinter til sex på høres skikkelig turn off ut!! Som om dette er det som skal til for å få deg tent?? Hadde ikke funka for meg iallefall. Vet han hva som skal til for å få deg mer 'på'?

Anonymkode: 76292...226

Skrevet

Alle andre har ikke rå sex nesten daglig ☺ 

Anonymkode: 0983b...69d

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måten han hinter til sex på høres skikkelig turn off ut!! Som om dette er det som skal til for å få deg tent?? Hadde ikke funka for meg iallefall. Vet han hva som skal til for å få deg mer 'på'?

Anonymkode: 76292...226

Det er skikkelig turn Off. Jeg har sagt at penisvitser og pølse i lompe ikke gjør meg kåt, til liten nytte. ! Indirekte mas gjir meg heller ingenting.

hi

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Én gang i mnd er helt vanlig i småbarnstiden, og han samboeren din høres veldig masete ut! Her har vi ikke hatt sex etter minstetuppa ble født for seks mnd siden, dét er verre. ☹️ Jeg orker ikke. 

Anonymkode: 9b659...af2

Godt å høre. Misforstå meg rett. Hvordan tar din samboer det?

hi

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, du er ikke alene, dessverre. Jeg har hatt det slik i perioder, og som du sier, er det i perioder der livet virker som en eneste lang rekke av jobb og husarbeid, husabeid og jobb. Det blir rett og slett for mange hverdager, og for meg er det drepen for sexlivet, spesielt om jeg føler jeg gjør det meste av husarbeidet. (Dvs, alt det kjedelige i livet..) Kan dere få noen dager for dere selv, tror du det kan hjelpe? Eller kjenner du at du er du helt uinteressert i å prøve?

Anonymkode: 970b8...ca3

Takk for at du deler. Jeg føler det helt likt. når han roter føler jeg underlivet blir sydd igjen. Føler ingen sexlyst da jeg plukker opp skitne klær fordi han er for lat til å legge de i skittentøyskurven. Samtidig vet jeg at jeg bør slappe av litt, jeg er svært opptatt sv å ha det meste rent og ryddig. Jeg føler meg også litt slene med alt ansvaret. Sørge for at det er mat i kjøleskapet, at bilene blir vasket, alt faller liksom på meg. Han gjør ting han får beskjed om, men han må ha beskjed. Nå stresser jeg i hodet mitt da vi har en barnebursdag neste uke. Alt faller igjen på meg.

godt å lese kommentaren din.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle andre har ikke rå sex nesten daglig ☺ 

Anonymkode: 0983b...69d

På BIM har de det. Å har du ikke det kan du skylde deg selv om mannen er utro..

hi

Skrevet

Guri, det var som at jeg skulle skrevet det selv, hi! Er i nøyaktig samme situasjon som deg, og har også en mann som har et stort behov for sex, og som greier å linke ALT til sex. Det er for meg egentlig bare enda mer turn off, og gjør meg ikke akkurat kåtere.. Jeg har egentlig ikke noe gode tips til deg, men er jo på en måte godt å vite at vi er flere i samme båt 😊

Anonymkode: ebd7a...4ba

Skrevet

Samme her, sex er liksom så uinteressant. Jeg vil faktisk bare slappe av eller sove, og dårlige sexvitser finnes ikke turn on. 

Hender jeg vil ha en kjapp en, men da blir han nesten fornærma for at jeg ikke vil bruke en time eller to på å koose, forspill osv. Herregud, av og til vil jeg bare pule fort fordi jeg faktisk er kåt der og da, ikke kaste vekk kåtheten på masse dill!

Anonymkode: 81a27...a9c

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Guri, det var som at jeg skulle skrevet det selv, hi! Er i nøyaktig samme situasjon som deg, og har også en mann som har et stort behov for sex, og som greier å linke ALT til sex. Det er for meg egentlig bare enda mer turn off, og gjør meg ikke akkurat kåtere.. Jeg har egentlig ikke noe gode tips til deg, men er jo på en måte godt å vite at vi er flere i samme båt 😊

Anonymkode: ebd7a...4ba

Veldig godt å vite at vi er fler. Leser man her inne har alle sex daglig, eller minst tre ganger i uken. Godt å vite at man ikke er alene.

hi

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, sex er liksom så uinteressant. Jeg vil faktisk bare slappe av eller sove, og dårlige sexvitser finnes ikke turn on. 

Hender jeg vil ha en kjapp en, men da blir han nesten fornærma for at jeg ikke vil bruke en time eller to på å koose, forspill osv. Herregud, av og til vil jeg bare pule fort fordi jeg faktisk er kåt der og da, ikke kaste vekk kåtheten på masse dill!

Anonymkode: 81a27...a9c

Takk, mye bedre å slappe av ja😂. Det høres helt forferdelig ut men er slik jeg føler det. Uff, enda verre. Heldigvis slipper jeg unna med 5min sex om jeg vil det. Men føles som ett ork å ofre 5min også..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...