Gå til innhold

Kan man få feber av angst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste kveldene/nettene har jeg følt meg dårlig med hjerterytmeforstyrrelser, følelse av å ikke få nok luft (uten å hyperventilere), som jeg plasserte under kategorien "angst". Men nå har jeg fått feber og. Varm og kald om hverandre. Litt svimmel. Er det også angst?

Anonymkode: 229be...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Direkte skrev:

Det er for enkelt å bare si nei eller jo til dette.

Hi, som Direkte linker til, man kan få feber av angsttilstander. Men om det er det eller om du nå er i ferd med å få en sterk forkjølelse eller en annen infeksjon, det er det ikke noen her som kan svare på.

Om du ikke har målt feberen så gjør det, det kan også være nyttig for legen din hvis du må til legen enten det er angsten som nå gjør deg syk eller om du har en infeksjon på gang.

Ellers regner jeg med at du har oppfølging av psykolog siden du er så plaget av angst? Hvis ikke, snakk med legen din om det og få en henvisning til psykolog.

Anonymkode: de725...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt angst siden barneårene og, har hatt alle symptomene utenom feber. Altså det kan føles som feber , men jeg har ikke faktisk hatt det. Dersom tempen viser feber, så er det nok at du er syk ;) 

klart blir det litt huekjør så føles det også verre med alle angstdymptomene og.

Du brygger vel på litt bare, men trur du det er noe annet så må du evt ringe lege ;)  

Anonymkode: 60bc6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et SKIKKELIG kraftig anfall av migrene idag. Med kvalme og hele pakka. Kom akutt... kan det være det jeg har brygget på da?

Anonymkode: 229be...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fikk et SKIKKELIG kraftig anfall av migrene idag. Med kvalme og hele pakka. Kom akutt... kan det være det jeg har brygget på da?

Anonymkode: 229be...55d

Man får vel ikke feber av migrene? Jeg kan få feberfølelse, men ikke feber. Aldri hørt at man kan få det

Anonymkode: 7f4ce...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man får vel ikke feber av migrene? Jeg kan få feberfølelse, men ikke feber. Aldri hørt at man kan få det

Anonymkode: 7f4ce...ffb

Jeg får det.

Anonymkode: 229be...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da lærte jeg noe nytt :)

Anonymkode: 7f4ce...ffb

Vet ikke hvorfor det er sånn :P 

Anonymkode: 229be...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...