Gå til innhold

Sende melding fra fake profil til en jeg dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr på Møteplassen. Vi har datet ganske mye, hatt sex og snakker sammen hver dag. Han er veldig oppmerksom og sender meg mange meldinger + ringer.

Han sier så utrolig mye flott til meg og at han kun vil ha meg, men i dag så jeg at han hadde vært pålogget. Han har vært så utrolig nøye med å presisere at han har falt for meg og ønsker noe mere.

Et eller annet sier meg at han kanskje ikke er ærlig med meg. Har tenkt tanken på å sende han en melding fra en fake profil for å se om han svarer. Skrive noe som ." Hei, du er en sexy mann, lyst til å teffes? Jeg kan sende deg bilder først"

Hva tenker dere om det? Er egentlig livredd, fordi jeg regner med at han biter på, men vil jo heller ikke være med en mann som med stor letthet lyver til meg.

Anonymkode: 5d110...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du så han var pålogget var vel du også pålogget da? 

Hjelpes meg så mye drama det finnes. 

Anonymkode: dbade...d6d

Skrevet

Hvordan så du at han har vært pålogget?

Anonymkode: e54e9...e39

Skrevet

Hvorfor var du pålogget da?

Anonymkode: 28a91...dc4

Skrevet

Heter han Trygve og er fra Lørenskog?

Skrevet

Ta heller og snakke med ham om at dere fra nå av sletter dere fra Møteplassen. Begge to, ikke bare ham. 

Anonymkode: 4fc3f...7c7

Skrevet

Du kan gjøre det, slik at du lettere kan gå fra ham før du får ekte store følelser.

Bare lov deg selv at dette blir eneste gangen du tester ham. Om han består testen så stoler du på ham fra nå av.

Anonymkode: a32d3...e59

Skrevet
2 minutter siden, Fru Banderas skrev:

😂😂

Anonymkode: 8cf55...3f2

Skrevet
6 minutter siden, Fru Banderas skrev:

🤣🤣🤣

Skrevet

😂😂😂

Dere har jo begge vært pålogget?🙈

Anonymkode: a3406...757

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du så han var pålogget var vel du også pålogget da? 

Hjelpes meg så mye drama det finnes. 

Anonymkode: dbade...d6d

Skulle bare se om han var pålogget. Jeg holder meg kun til en når jeg møter noen jeg liker.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂

Anonymkode: 8cf55...3f2

He he...nei :)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan så du at han har vært pålogget?

Anonymkode: e54e9...e39

Det står på profilen hans

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skulle bare se om han var pålogget. Jeg holder meg kun til en når jeg møter noen jeg liker.

Så du skulle sjekke han altså?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan gjøre det, slik at du lettere kan gå fra ham før du får ekte store følelser.

Bare lov deg selv at dette blir eneste gangen du tester ham. Om han består testen så stoler du på ham fra nå av.

Er bare redd for å bli såret, og når noen lover deg gull og grønne skoger så tidlig så blir jeg redd for at det bare er ord uten noe mening bak.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så du skulle sjekke han altså?

Ja, ville se om han mente det han sa. Han sa jo at han bare ville ha meg og ingen andre, så hvorfor være pålogget da. Jeg chatter jo ikke med noen andre. Pleier ikke å være en person som er utspekuler. Bare redd for å bli løyet til!

Skrevet
4 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

🤣🤣🤣

Pepper'n, jeg skulle gjerne sett svaret ditt men får kun opp tre spørsmålstegn inni trange bokser, så nå lurer jeg på om det er tre spy-smilefjes ("Banderas, du er til å spy av, as") eller om det er tegn på noe festlig.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, ville se om han mente det han sa. Han sa jo at han bare ville ha meg og ingen andre, så hvorfor være pålogget da. Jeg chatter jo ikke med noen andre. Pleier ikke å være en person som er utspekuler. Bare redd for å bli løyet til!

Da tester du det ut, da! ÉN gang!!

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da tester du det ut, da! ÉN gang!!

Tenkte det samme. Tillatt deg selv å være semipsycho en eneste gang hvis det er så viktig for deg, men så slår du deg til ro med svaret du får ut av det. 

Skrevet
2 timer siden, Fru Banderas skrev:

Pepper'n, jeg skulle gjerne sett svaret ditt men får kun opp tre spørsmålstegn inni trange bokser, så nå lurer jeg på om det er tre spy-smilefjes ("Banderas, du er til å spy av, as") eller om det er tegn på noe festlig.

Haha, ikke noe spysmilefjes ;) Det er smilefjes på skrå som ler med tårer 👍🏽

Skrevet

Kanskje han var inne for å sjekke om du har vært pålogget?

Anonymkode: 5c470...267

Skrevet

Akkurat det der er vanskelig. Det er så lett å bare gå videre til neste liksom. Skjønner deg godt. Jeg har blitt løyet og lurt av så mange at jeg sluttet med nettdating. Orker ikke den usikkerheten hele tiden. Sluttet egentlig helt med dating. 

Ville spurt om hvor dere er og om dere skal slette dere fra møteplassen sammen. 

Anonymkode: d485f...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...