Gå til innhold

Hvor mange julekort har du fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange sendte du?

Jeg sendte rundt 25 og har fått tretten.

Anonymkode: 5976f...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte 20 og fikk 9. 

Anonymkode: 19751...ff1

Skrevet

Fått 6-7 og sendte ingen i år.... ble for sent ut. Men sendte mms 

Anonymkode: 1f692...e73

Skrevet

Sendte vel 3 og har fått 6 stykker.

Anonymkode: 892d9...017

Skrevet

Sendte ingen, har fått ca. ti.

Anonymkode: 0a2fc...964

Skrevet

Rundt femti. Sendte/ga bort ca 65-70

Anonymkode: 39ade...73a

Skrevet

Sendte 30, fått 8. 

Anonymkode: 7e65e...51b

Skrevet

sendte 0 - fått 1

Anonymkode: dead3...e8c

Skrevet

Sendt 9 fått 5

Anonymkode: 2b8ee...879

Skrevet

Sendte 29

Fått 3 

Hadde ingen forventninger om å få julekort av flere

Anonymkode: d6231...621

Skrevet

Sendte tretti kanskje. Fått fem.

Anonymkode: c3365...b56

Skrevet

Sendte vel rett under 20stk, veldig mange mindre enn vanlig. Samlivsbrudd, flytting og mye styr gjorde at jeg valgte ut de viktigste bare. Ikke mange i min omgangskrets som sender julekort, men det er liksom ovlugatorisk mener jeg og ungene mine er værre enn meg. Oldeforeldre, besteforeldre, venner av ungene i utlandet osv må vi sende til selv om vi aldri får noe tilbake. Jeg har alltid sendt julekort til barnefars side av familien selv etter bruddet, de syns det er så koselig at jeg fortsatt gjør dette. Det kommer ofte små gaver tilbake sammen med ett julekort. Faren sender aldri julekort og sjeldent eller aldri han har de med dit også.

har vel fått 6kort tilbake i år

Anonymkode: dc47d...8cc

Skrevet

Sendte 35 fått 12. Men mange er til gamle tanter og slikt som aldri sender. Men jeg syns det er kjekt å sende. Verre med de som legger ut et bilde på Facebook med god jul og ingen tid til å sende kort i år. Det er bare for dumt. 

Anonymkode: eea4b...348

Skrevet

Har sendt/gitt vekk 60 stk. Fått 25-30. Elsker julekort, faktisk noe av det beste med julen.

Anonymkode: e422b...77c

Skrevet

Sendt 20 og fått to 🤣

Anonymkode: 965c7...fa5

Skrevet

Sender aldri kort. Har fått to.

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sendte 35 fått 12. Men mange er til gamle tanter og slikt som aldri sender. Men jeg syns det er kjekt å sende. Verre med de som legger ut et bilde på Facebook med god jul og ingen tid til å sende kort i år. Det er bare for dumt. 

Anonymkode: eea4b...348

Helt enig!

Anonymkode: 19751...ff1

Skrevet

Sendt noen og femti, fått 26, og som sagt over, mange bilder på fb med "vi fikk visst ikke sendt julekort i år". Tror aldri jeg har fått så få noen gang, og det er litt skuffende. Jeg sender selvsagt julekort fordi jeg tenker at noen vil sette pris på en julehilsen fra oss, men også fordi jeg synes det er innmari koselig å få kort i postkassa tilbake. I mange år har jeg sendt til en haug som aldri sender igjen. Med kort og porto, så bruker jeg rundt 1300,- på dette hvert år, for ikke å snakke om hvor mange kvelder jeg bruker på å håndskrive alle kortene. Neste år tror jeg det blir en opprydding i julekortlista, gitt. MMS, SMS og facebookmeldinger teller ikke som julekort. 

Skrevet

Har vel sendt rundt 30 og fått 15-20😊

Skrevet

Eeeeeeelsker julebrev 📮

Håndlager og sender ut cirka førti vært år. Skriver en halv roman i hver av dem. Får tilbake cirka 6 masseproduserte med "god jul og godt nyttår" på. 

Koser meg sånn med brevene at jeg kommer til å fortsette å sende selvom jeg får mye mindre tilbake. 

Anonymkode: b6ac3...51a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eeeeeeelsker julebrev 📮

Håndlager og sender ut cirka førti vært år. Skriver en halv roman i hver av dem. Får tilbake cirka 6 masseproduserte med "god jul og godt nyttår" på. 

Koser meg sånn med brevene at jeg kommer til å fortsette å sende selvom jeg får mye mindre tilbake. 

Anonymkode: b6ac3...51a

Hater julebrev hvor folk ramser opphav alle har gjort siste året. Herregud....kanskje noe for besteforeldre, evt en tante

Anonymkode: 854af...818

Skrevet

Julebrev leser jeg knapt. Utrolig uinteressant! Mye bedre med korte hilsninger

Skrevet

Sendte ut 10 julekort og har fått ingen..

Skrevet
9 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Sendte ut 10 julekort og har fått ingen..

Jeg kan sende et neste jul! Jeg elsker julekort.

Skrevet

Alle har sendt mange flere enn man mottar..

Anonymkode: 854af...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...