Gå til innhold

Kan vi med litt lår ha på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn bukse/tights med "skinn" forran og vanlig stoff bak? Tenker da med en litt lang strikket genser til.

Anonymkode: 41cf4...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel blant de plagg ingen burde ha.

Anonymkode: 9b0dc...3bd

Skrevet

Uff, det hørtes ikke særlig bra ut enten man er slik eller sånn i kroppsfasong...

Hvordan ser de buksene ut da, link?

Anonymkode: e5e5e...b09

Skrevet

Synes de er stygge. Min generelle oppfatning om tights er at de er finest på slanke ungjenter. Som miniskjørt og korte topper. 

Anonymkode: 786b0...7bd

Skrevet

For å være ærlig så er vel disse, slik som alle andre bukser at de der best ut på de som er slanke.

Men nå må jo en gang vi med tykke lår ha bukser også, og da er vel  ikke disse verre enn andre heller...

Anonymkode: 01081...c7e

Skrevet

Hvis du er 16 år så..

Skrevet

Jeg synes ikke at det skinnende gjør overvektige noen tjenester altså, Men jeg synes ikke at tights er pent på overvektige uansett

Anonymkode: fd3bb...bdd

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke at det skinnende gjør overvektige noen tjenester altså, Men jeg synes ikke at tights er pent på overvektige uansett

Hva er "pent" på overvektige da?

Anonymkode: 002f6...7bf

Skrevet
1 minutt siden, Lagertha skrev:

Den sitter overhodet ikke på oss som har litt heng på magen og eplefasong, den glir ned under henget så man får skikkelig hengerumpe og det hverken ser bra ut eller føles behagelig å gå i.

Jeg må ha en bukse med skikkelige beltestropper øverst så jeg kan snurpe igjen og hindre buksen i å gli ned.

Skrevet

Tynn eller tykk; skinntights ser horete ut.

Anonymkode: 68e1c...afd

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den sitter overhodet ikke på oss som har litt heng på magen og eplefasong, den glir ned under henget så man får skikkelig hengerumpe og det hverken ser bra ut eller føles behagelig å gå i.

Jeg må ha en bukse med skikkelige beltestropper øverst så jeg kan snurpe igjen og hindre buksen i å gli ned.

Dette er jo perfekt bukse for oss med heng på magen!! Snurpebukse er hvertfall ulekkert!!

Anonymkode: ab654...5e8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo perfekt bukse for oss med heng på magen!! Snurpebukse er hvertfall ulekkert!!

Anonymkode: ab654...5e8

Hva er snurpebukse?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er snurpebukse?

Når du snører buksa igjen med belte midt på magen så du får "muffintop"

Men når man har eplefasong med heng er det jammen ikke lett å finne bukser som ikke sklir nedover uten å snurpe igjen litt. Har prøvd de buksene fra floyd og de henger ikke på meg i det hele tatt, "sægger" etter kort tid og må hale og dra i buksa hele tiden. Uansett hvilken størrelse jeg prøver sklir den ned....

Skrevet

Hvis man har litt rundt leggene også, ikke bare lårene, så er det helt ok med tights etter min mening. Gjerne med en overdel som dekker rumpa og magen. 

Har kledd meg i litt forskjellig og føler meg finest og nettest i plagg slik jeg beskrev.

Anonymkode: 3f331...2e3

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man har litt rundt leggene også, ikke bare lårene, så er det helt ok med tights etter min mening. Gjerne med en overdel som dekker rumpa og magen. 

Har kledd meg i litt forskjellig og føler meg finest og nettest i plagg slik jeg beskrev.

Anonymkode: 3f331...2e3

Å huff. Enda verre. Ikke nok med at det sitter stramt rundt låra; man avslører også to digre spekeskinker under knærne. Nei, nei, nei, du kan umulig være "nett" når du prøver å skjule tjukke lår ved å vise fram tjukke legger attpåtil...

Anonymkode: 9b0dc...3bd

Skrevet

Hva skal vi ha på oss da?  Må vel finnes andre bukser enn Byoung bukser?? jeg tenker at vide bukser får meg til å se større ut...

hi

Anonymkode: 41cf4...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...