Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Vi drikker ikke mye i hverdaen eller på vanlige helger men har vin til maten i selskaper, julaften ol. Når vi har selskap har mange gjester med deg en flaske som venninner. Bare nå jula har det gjort at vi har økt vinlageret med 8 flasker. Selv om vi aldri kjøper inn vin og vi gir vin videre når vi blir invitert bort, blir lageret støre og større. Nå har vi rundt 50 flasker. Hva gjør dere andre som ikke drikker så mye? Anonymkode: c3c5a...16b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Dere får ha en skikkelig fest😊🍾🥂🍷 Anonymkode: 801c8...ed4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere får ha en skikkelig fest😊🍾🥂🍷 Anonymkode: 801c8...ed4 Da må vi invitere folk vi ikke kjenner så godt, ellers ender vi bare med et større lager! Anonymkode: c3c5a...16b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Jeg sender vin med min far når det er noe jeg har fått som jeg ikke drikker. Han drikker alt, så han tar imot alt. Jeg drikker vin, men såpass lite at jeg sjeldent åpner en vinflaske. Flyttet i sommer, da fikk han ene som hjalp meg en lass med drikkevarer som takk for hjelpen. Nesten 20ulike spritflasker i ulike varianter, hele og åpna. Jeg gadd ikke flytte de med meg, tok med meg en flaske og det holdt for meg å ha i skapet. Anonymkode: 6eaee...33f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Søk opp oppskrifter med vin. Lam kokt i rødvin, coq a vin, osso boco etc. Eller gi bort til noen som drikker vin. Og det går an å si at dere ikke drikker vin, slik at folk ikke tar med... Anonymkode: 01d3c...eda
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søk opp oppskrifter med vin. Lam kokt i rødvin, coq a vin, osso boco etc. Eller gi bort til noen som drikker vin. Og det går an å si at dere ikke drikker vin, slik at folk ikke tar med... Anonymkode: 01d3c...eda Vi drikker jo vin, bare ikke så mye. Jeg er faktisk veldig glad i vin. Å bruke det oftere i matlagingen var forresten en god idé. Kanskje det blir til at vi åpner en flaske litt oftere også h is vi planlegger å bruke restene i saus ol. Anonymkode: c3c5a...16b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Jeg kan gjerne ta dem! Anonymkode: 50638...bb7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 " INVITASJON. Vi trenger hjelp til å rydde opp i vinlageres vårt, så nå er du/dere invitert til en vennefest med god mat og masse vin. Ingen har lov å ta med seg vin, ikke til oss og ikke til seg selv, nå skal vi tømme vårt lager. Vi serverer en god Boeuf Bourguignon. Håper du/dere vil komme. Vennlig hilsen" https://trinesmatblogg.no/2010/10/beef-bourguignon/ Anonymkode: 90623...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå