Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Vi må ha barna (5 og 1 år hjemme med oss). Vi skal invitere to par. Det ene paret vet vi ikke skal ha med barn, det andre vet vi ikke)... hva kl hadde dere starter selskapet? Så lurer jeg på om dere har tips til en dessert som kan lages helt klar dagen før? Anonymkode: 9ff9d...0b4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Ville startet med en eller annen hyggelig aktvitet med barna ca 16.00 (aking eller liknende) og så latt de som ikke har barn kommet rundt 19 til middag. Karamellpudding og gele må lages dagen før. Anonymkode: 2a6bc...9aa
hysterika Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor skal de ikke ha med barna når deres barn er hjemme? Hvis ingen skal ha med barn (det må du sjekke), kan du kanskje legge dine først og invitere til middag kl. 2000?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, hysterika skrev: Hvorfor skal de ikke ha med barna når deres barn er hjemme? Hvis ingen skal ha med barn (det må du sjekke), kan du kanskje legge dine først og invitere til middag kl. 2000? Ja det kan jeg jo kanskje. Det ene paret har barnevakt.. de andre er usikkre enda. Får mld senere i dag...men dette var en god ide om vi er de eneste med barn! Så kan kanskje eldste vekkes om hun vil for å se raketter i 23-24 tiden? Hun bruker sovne raskt igjen... kjente jeg var litt usikker på når selskap pleiere å starte.... på nyttår... Anonymkode: 9ff9d...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå