Dumi Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Jeg var vel 7 år da jeg sluttet å klemme mine foreldre. Klemmer ikke min bror heller. Det er ingen traumatisk opplevelse bak det, men jeg liker ikke å klemme folk. Min familie forstår det, de vet at jeg er veldig glad i dem selv om jeg ikke klemmer dem. Mine venner, ja, det har tatt sin tid, men de forstår at jeg føler det ubehagelig å klemme dem når vi møtes. Jeg kan klemme når situasjonen tilsier det, men jeg liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Takk for informasjon! Klem Anonymkode: 36366...238
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Så la være da. Rekk ut hånden til et vanlig håndtrykk, og ikke gå nærmere. Kroppsspråket ditt kan jo fortelle hva du vil være med på. Anonymkode: 6705f...4a5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Klemmer ikke jeg heller. Liker ikke unødvendig intimkontakt. Klemmer barna mine da Anonymkode: 40810...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå