Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er gravid, 4+5 i dag. I dag ettermiddag kjente jeg meg ikke i topp form, trodde muligens det var luft i magen. Etter middag kaster jeg opp en halvtime etter, og 4 ganger etter dette igjen. Hjelpes, er dette morgenkvalme? Jeg har vært gravid før uten å ha kastet opp. Kvalme på kvelden er kjent derimot. Ingen i storfamilien har omgangssyke nå.. Anonymkode: 143f3...7d1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Det trenger jo ikke være svangerkskapet, men det kan være det. Jeg var kvalm til alle døgnets tider, men mest når jeg var sliten, så derfor mer på ettermiddag enn på formiddag. Anonymkode: c1aa5...761
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Uff da! Jeg startet med kvalme og oppkast allerede 3+2.... det var sånn jeg oppdaget graviditeten. Ble dessverre aldri bra, gikk sånn helt til jeg fødte i uke 36. 😕 for de fleste gir det seg etter uke 12, men det er bare en mager trøst når det står på som verst. Anonymkode: f7afb...323
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 9 minutes ago, Anonym bruker said: Uff da! Jeg startet med kvalme og oppkast allerede 3+2.... det var sånn jeg oppdaget graviditeten. Ble dessverre aldri bra, gikk sånn helt til jeg fødte i uke 36. 😕 for de fleste gir det seg etter uke 12, men det er bare en mager trøst når det står på som verst. Anonymkode: f7afb...323 Uffameg. Hypermesis? Det må være ille! Denne graviditeten er veldig ønsket, så jeg går igjennom ild og vann for babyen. Men når jeg kaster opp i utedoen på hytta...så må jeg innrømme at jeg synes veldig synd på meg selv Hi Anonymkode: 143f3...7d1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uffameg. Hypermesis? Det må være ille! Denne graviditeten er veldig ønsket, så jeg går igjennom ild og vann for babyen. Men når jeg kaster opp i utedoen på hytta...så må jeg innrømme at jeg synes veldig synd på meg selv Hi Anonymkode: 143f3...7d1 Ja, hyperemesis 😥 var sykemeldt stort sett hele svangerskapet! Det var også en veldig ønsket graviditet, men det er ikke dermed sagt at man ønsker å være dårlig! Man ønsker ikke barnet mer bare fordi man "takler" negative symptomer i svangerskapet! Jeg fikk høre av mange idioter som sa at det ikke var synd på meg, jeg hadde valgt dette selv, det er ingen sykdom å være gravid, ta deg sammen osv. Å være kvalm og kaste opp er ikke gøy, synes du har all rett til å synes synd på deg selv! Føler med deg! Håper det går fort over! ❤ Anonymkode: f7afb...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå