Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg liker ikke tinder engang.. Svarer vel ca 1 av 100. Men når jeg ser hvordan samtalene ender opp, så er det jo virkelig bare å slette hele faenskapet med en gang Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Skjønner ikke? Det er jo du som er vanskelig? Anonymkode: 18570...61f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke? Det er jo du som er vanskelig? Anonymkode: 18570...61f Hvorfor er jeg vanskelig? Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Jeg synes også du virker litt lite løsningsorientert. Hva tenker du egentlig fyren skal foreslå eller svare..? Anonymkode: de61a...d74
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Hva forventer du egentlig at han skal svare?.. Anonymkode: aaffb...92b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Jeg hadde en date på leos lekeland å det ble veldig vellykket barnet mitt løp å leket i flere timer,mens vi voksne fikk pratet over en kaffe å ble bedre kjent Anonymkode: 23d62...ddc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes også du virker litt lite løsningsorientert. Hva tenker du egentlig fyren skal foreslå eller svare..? Anonymkode: de61a...d74 Er dere så humorløse? Poenget er jo at jeg er 100% alene med et barn, og som det vises i samtalen har jeg ikke tid til å møte noen foruten i barnehagetiden på hverdagen. Poenget er jo nettopp at det derfor blir teit og i det hele tatt være på tinder, når dette blir resultatet.. Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Var bare et forsøk på humor. Men siden dere ble så seriøse.. Dere har ikke lest meldingene som ble sendt før jeg tok bildet. Han spurte om en kaffe i morgen, jeg sa nei fordi jeg hadde barn. Han sa det ikke gjorde han noe. Jeg svarte at jeg gjorde det slutt med stefaren hennes for 1,5 mnd siden, og derfor ble det ikke riktig å ta henne med på en date med ny mann.. Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 1 minute ago, Anonym bruker said: Er dere så humorløse? Poenget er jo at jeg er 100% alene med et barn, og som det vises i samtalen har jeg ikke tid til å møte noen foruten i barnehagetiden på hverdagen. Poenget er jo nettopp at det derfor blir teit og i det hele tatt være på tinder, når dette blir resultatet.. Anonymkode: 6867e...973 Men du vil jo ikke... så hvorfor være på Tinder i det hele tatt, ja? Hvorfor har du ikke slettet profilen din og hvorfor svarer du en fyr som åpenbart er ute etter en date..? Du er sikkert ikke klar ennå, og det er helt ok. Den rette kommer etter hvert:) Anonymkode: de61a...d74
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en date på leos lekeland å det ble veldig vellykket barnet mitt løp å leket i flere timer,mens vi voksne fikk pratet over en kaffe å ble bedre kjent Anonymkode: 23d62...ddc Jeg skulle gjerne gjort det samme selv! Men hvis du ser det jeg akkurat skrev under her, så gjorde jeg det slutt med hennes stefar for 1,5 mnd siden.. Da tar jeg ikke henne med på date med en ny mann.. Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men du vil jo ikke... så hvorfor være på Tinder i det hele tatt, ja? Hvorfor har du ikke slettet profilen din og hvorfor svarer du en fyr som åpenbart er ute etter en date..? Du er sikkert ikke klar ennå, og det er helt ok. Den rette kommer etter hvert:) Anonymkode: de61a...d74 Jeg er klar. Og jeg vil.. Og det finnes faktisk noen som har tid til en kaffe på dagtid også. Noen jobber turnus, osv. Jeg fatter ikke hvorfor alle tok dette så seriøst.. Det var ment som et tulleinnlegg. Kanskje de som faktisk er 100% alene med barn forstod humoren Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er klar. Og jeg vil.. Og det finnes faktisk noen som har tid til en kaffe på dagtid også. Noen jobber turnus, osv. Jeg fatter ikke hvorfor alle tok dette så seriøst.. Det var ment som et tulleinnlegg. Kanskje de som faktisk er 100% alene med barn forstod humoren Anonymkode: 6867e...973 Joda vi ser det ironiske i det, men samtidig ser vi andre hvor håpløst lite løsningsorientert du er. Du må jo ordne barnevakt! Anonymkode: 5be68...63f
me_87 Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 Du virker lite løsningsorientert! Skaff en barnevakt så er problemet løst. Er nok av 14-15 åringer som ønsker å sitte barnevakt for en rimlig penge.
Lessismore Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Jeg skjønner ikke hva som er humoren...?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dere så humorløse? Poenget er jo at jeg er 100% alene med et barn, og som det vises i samtalen har jeg ikke tid til å møte noen foruten i barnehagetiden på hverdagen. Poenget er jo nettopp at det derfor blir teit og i det hele tatt være på tinder, når dette blir resultatet.. Anonymkode: 6867e...973 Hørt om barnevakt? Anonymkode: 2e8d5...d6f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda vi ser det ironiske i det, men samtidig ser vi andre hvor håpløst lite løsningsorientert du er. Du må jo ordne barnevakt! Anonymkode: 5be68...63f Ser du ikke poenget i det hele tatt? Poenget er jo at jeg er alenemor, derfor har jeg ikke barnevakt, og har kun ledig tid den tiden barnet er i barnehagen.. Tror du virkelig jeg hadde svart en mann på denn måten dersom jeg hadde hatt mulighet til å skaffe barnevakt for en kaffedate i nærmeste tid? Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 11 minutter siden, me_87 skrev: Du virker lite løsningsorientert! Skaff en barnevakt så er problemet løst. Er nok av 14-15 åringer som ønsker å sitte barnevakt for en rimlig penge. Jeg skaffer ikke barnevakt for en tinderdate... Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Jeg beklager at jeg i det hele tatt lagde dette innlegget. Det var ment som en "intern" spøk blandt oss som er 100% alene med barn og ikke har tid til å date. Det var hele poenget. Men jeg burde kanskje visst på forhånd hva slags reaksjoner som ville komme. Dumme meg. Nei, jeg har ikke barnevakter jeg kan ringe fordi jeg vil på tinderdate... Jeg er 100% alene med et barn, og tar meg fri til viktige ting som bryllup, dåp, en vennetur på byen en gang i året kanskje. Jeg betaler ikke fremmende tenåringer for å passe på barnet mitt fordi jeg skal møte fremmemde menn på tinder. Grusom som jeg er Anonymkode: 6867e...973
me_87 Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skaffer ikke barnevakt for en tinderdate... Anonymkode: 6867e...973 En barnevakt kan jo brukes når du vil ha litt voksentid med venner,det må jo ikke være for at du skal kunne date.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg beklager at jeg i det hele tatt lagde dette innlegget. Det var ment som en "intern" spøk blandt oss som er 100% alene med barn og ikke har tid til å date. Det var hele poenget. Men jeg burde kanskje visst på forhånd hva slags reaksjoner som ville komme. Dumme meg. Nei, jeg har ikke barnevakter jeg kan ringe fordi jeg vil på tinderdate... Jeg er 100% alene med et barn, og tar meg fri til viktige ting som bryllup, dåp, en vennetur på byen en gang i året kanskje. Jeg betaler ikke fremmende tenåringer for å passe på barnet mitt fordi jeg skal møte fremmemde menn på tinder. Grusom som jeg er Anonymkode: 6867e...973 Og for å nevne det nok en gang, dere har ikke sett hele samtalen. Så det var ikke snakk om at jeg "ønsket" noe fra han. Mine svar og hans spm var enkelt og greit en samtale for å komme til bunns i at jeg ikke kunne møte han i det hele tatt i nermeste fremtid, nettopp fordi jeg har barn 100%. Alt var bare humoristisk. Bare ikke på Dib... Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #21 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, me_87 skrev: En barnevakt kan jo brukes når du vil ha litt voksentid med venner,det må jo ikke være for at du skal kunne date. Ja, det er klart.. Men jeg ville fortsatt aldri sendt datteren min avgårde til en fremmed tenåring uansett om jeg skulle noe viktig eller kun på en date.. Anonymkode: 6867e...973
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #22 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er klart.. Men jeg ville fortsatt aldri sendt datteren min avgårde til en fremmed tenåring uansett om jeg skulle noe viktig eller kun på en date.. Anonymkode: 6867e...973 Du blir jo kjent med tenåringer før du lar henne passe ungen din da... En nabo, datteren til en venninne, en tenåring i storfamilien, uansett hvem det måtte være må de jo komme på besøk noen ganger og bli kjent med deg, barnet og deres rutiner, så kan du bruke personen som barnevakt et par timer i ny og nå så du får handlet, trent, møtt venner eller gått på date. 17-åringen i nabohuset her sitter barnevakt fra 17-20 annenhver torsdag for en enslig mor som også bor i nabolaget, det er de to fritorsdagene til denne mammaen og ingen synes da det er grusomt. Noen ganger går hun på cafe, noen ganger trener hun, noen ganger møter hun en venninne, kanskje hun til og med går på date Poenget er at det ikke er feil med litt voksentid av og til, man er en god mor for det. Anonymkode: d6553...014
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #23 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er ikke 100% alene, siden ungen er hos faren annenhver helg, men jeg humret godt for meg selv. Så iallefall én her inne tok humoren 😉 Anonymkode: 54143...776
me_87 Skrevet 27. desember 2017 #24 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er klart.. Men jeg ville fortsatt aldri sendt datteren min avgårde til en fremmed tenåring uansett om jeg skulle noe viktig eller kun på en date.. Anonymkode: 6867e...973 Det vanlige er jo selvsagt å bli kjent med barnevakten før du overlater barnet alene til henne. Her fant vi verdens beste barnevakt som sønnen min forguder, når hun kommer så har han knapt nok tid til å si hadet,for han er så opptatt med å leke med hun som passer han. Men vil du være overhysterisk mamma så må du jo bare forsette med det..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #25 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er klart.. Men jeg ville fortsatt aldri sendt datteren min avgårde til en fremmed tenåring uansett om jeg skulle noe viktig eller kun på en date.. Anonymkode: 6867e...973 Kan jo lure da.. Hvordan svarene her inne hadde blitt om det var omvendt? "Jeg tenkte jeg skulle leie inn en barnevakt på 15 år for å passe på min 4 år gamle datter så jeg kan møte en fyr fra tinder. Hvor mye skal jeg betale henne pr time? De har aldri møttes før.. Kan jo hende det blir sent.... " Jeg hadde blitt skjelt ut til de grader av damene her inne dersom jeg hadde skrevet noe slik... Anonymkode: 6867e...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå