Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Dama vil ikke snakke med meg om fordeling av barnet og veien videre. Vi venter på time hos familievernkontoret. Men nå har hun bedt foreldrene sine på overnatting uten å spørre meg. Og planen hennes er at da skal vi med hennes foreldre snakke om fordeling og veien videre?!?!? Anonymkode: ff6cf...7d6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Det sier du nei takk til, da de selvsagt er der for å støtte henne slik at du blir alene mot tre. Om du vil fremstå som en oppegående voksen, bestiller du time til mekling hos familiekontoret og forteller henne i klartekst at det er der dette temaet skal diskuteres. Anonymkode: c44a4...ee0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Jeg opplevde nesten det samme. Eksen mente foreldrene våre skulle være «meklere» mellom oss for å ordne samvær o.l. Han dukket faktisk opp på døra sammen med pappaen sin, for å prøve å overkjøre meg. Jeg sa klart ifra til begge to, at det var skittent spill og at de bare kunne glemme å snakke samvær under besøket. De fikk komme inn for å være sammen med barnet. Jeg sa jeg var voksen og ikke trengte å dra mine foreldre inn i mine konflikter og alt slikt skulle tas på fvk. Eksen ble forbanna, for han mente foreldrene våre var bedre å bruke, for de kjente oss best. Jeg nektet, skulle ha en upartisk 3.part til å mekle. Det ble fvk 😉 Anonymkode: 9f64b...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå