Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg har en elsker som bor i en annen by, en flott og respektfull mann som jeg er veldig glad i. Vi har bare sett hverandre to ganger tidligere og vi er enige om å ikke bli ett par nå, da vi begge har unge barn på hver sin kant og kommer fra opprivende samlivsbrudd. Nå feirer han snart rund dag og har invitert meg på en weekendtur, han betaler alt. Jeg har ikke like god råd som han, men vil gjerne gi han en fin koselig gave da. Men jeg er så lite flink med gaver. Noen tips? Anonymkode: 3ee78...585
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Å gi gaver innebærer å kjenne hverandre. Dere er ikke rukket å bli kjent, da er det vanskelig å gjette seg til hva som hadde vært en ok gave. Tror jeg ville ha tatt med en flaske sjampis som dere kunne dele på hotellrommet en av kveldene. Anonymkode: 99532...c79
Eris Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 -En bok du selv liker godt og tenker han vil like -En parfyme - Champagne - Skinnhansker
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Eris skrev: -En bok du selv liker godt og tenker han vil like -En parfyme - Champagne - Skinnhansker Menn i skinnhansker *grøss* Anonymkode: 8e64e...40e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 En overraskelse i senga er definitivt det beste... Anonymkode: 54081...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå