Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Passer veldig godt siden jeg er singel, men og et stort men jeg hadde ekstrem stor sexlyst selv når jeg er singel. Bleket sv ingenting og kunne gjerne ha sex en hel dag med sexkamerat. Men nå har jeg ikke lyst på noe lenger og har ikke hatt sex på 9 mnd så lenge har jeg nesten aldri gått uten. Begynte med psprøyte for jeg ble nødt men hele sexlysten ble borte. Hvordan får jeg den tilbake? Verste er at jeg har ikke lyst til å date heller. Blitt skikkelig anti alt Begynner å lure på om noe er galt med meg Anonymkode: fd9d0...e0d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Høres ut som om du har fått lite sexlyst som bivirkning av p-sprøyten, det er jo ikke ukjent. Da må du vel vente til virkningen av p-sprøyten går ut? Hør med legen din om det. Du kan også lese om ev. bivirninger om du googler navnet på p-sprøyten + felleskatalogen - gå inn på legens utgave, der står det langt flere detaljer enn det gjør i pasientutgaven. Ellers er det jo en del andre ting som kan redusere sexlysten, problemer i livet, visse næringsmangler (f.eks. kan du mangle D-vit. eller noen mineraler). Men hvis lysten dalte etter at du fikk p-sprøyten er det jo nærliggende å tro at det er den som er årsaken. Snakk med legen din om det, for det er en del ting du kan få sjekket ut. Anonymkode: 9d558...e06
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Sexlyst har jeg ikke hatt på mange år. Savner det heller ikke. Deilig å slippe. Godt gift likevel. Anonymkode: d434b...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå