Gå til innhold

Hjelp av fastlegen til å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å gå ned j vekt. Jeg har alltid kjempet mot vekten. De siste årene har det likevel gått feil vei. Jeg spiser ganske sunt. Har du erfaring med å få hjelp av legen til vektnedgang? Jeg har et godt forhold til legen min.

Anonymkode: 8209a...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men min lege var ikke enig i min måte å gå ned i vekt på så jeg klarte meg på egenhånd. Min lege mente jeg skulle gå ned med typisk Grete roede kost, noe jeg visste at ikke funker. Jeg valgte lavkarbo etter åresvis med slankekurer som ikke har funnet for meg så gikk jeg ned 28 kg ved å kutte karbo. Legen tok blodprøver å diverse men var uenig i mitt valg så jeg droppet det etter to mnd , gikk tilbake etter vekttap å tok nye prøver og da måtte legen innrømme at dette hadde gjort meg bra. Og var fornøyd. Lever på moderat lavkarbo nå å holder vekta. 

Anonymkode: 79e59...ca1

Skrevet

Prøvde men det han anbefalte resulterte i skadet akilles (Jippi). Følte han ikke ønsket å følge opp. Har heller begynt med personlig trener som gir meg kostholdsplan og måler vekt hver mnd. Det koster litt men anbefaler det

Anonymkode: fccaf...093

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja men min lege var ikke enig i min måte å gå ned i vekt på så jeg klarte meg på egenhånd. Min lege mente jeg skulle gå ned med typisk Grete roede kost, noe jeg visste at ikke funker. Jeg valgte lavkarbo etter åresvis med slankekurer som ikke har funnet for meg så gikk jeg ned 28 kg ved å kutte karbo. Legen tok blodprøver å diverse men var uenig i mitt valg så jeg droppet det etter to mnd , gikk tilbake etter vekttap å tok nye prøver og da måtte legen innrømme at dette hadde gjort meg bra. Og var fornøyd. Lever på moderat lavkarbo nå å holder vekta. 

Sånn var det her og. Jeg har foreløpig gått ned 20 kilo. Hvor lang tid brukte du på 28 kilo, synes du det er vanskelig å holde vekta?

Anonymkode: 66ba4...1ec

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn var det her og. Jeg har foreløpig gått ned 20 kilo.

På hvor lang tid?

Anonymkode: ac5d3...cb0

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På hvor lang tid?

Anonymkode: ac5d3...cb0

12 uker

Skrevet

Kan du dele dagsmeny?

Anonymkode: 12095...288

Skrevet

Takk for svar!

Andre med erfaring?

HI

Anonymkode: 8209a...2f8

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn var det her og. Jeg har foreløpig gått ned 20 kilo. Hvor lang tid brukte du på 28 kilo, synes du det er vanskelig å holde vekta?

Brukte 9 mnd. Går ikke fort ned min kropp. Holder vekta hvis jeg holder meg til den kosten. Legger fort på meg og skeier kun ut i helt spesielle anledninger. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brukte 9 mnd. Går ikke fort ned min kropp. Holder vekta hvis jeg holder meg til den kosten. Legger fort på meg og skeier kun ut i helt spesielle anledninger. 

Du har vært god :) Hvor streng er du? Spiser du noe pasta,pizza o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...