Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Den britiske Formel 1 føreren Lewis Hamilton måtte beklage etter kritikk på sosiale medier da han la ut en video av hans nevø som var ikledd en kjole, Og sa følgende. Gutter kler seg ikke i rosa klær eller i kjoler. Kort tid etter videosnutten så ble han bombardert med kritikk fra PK-venstrevridde folk, feminister og LGBT. Og kritikken var såpass massiv at han måtte slette videosnutten og offentlig beklage utsagnet i videon, Det viste seg at nevøen prøvet søsterens kjole. Denne verden blir bare galere og galere.... https://www.nettavisen.no/sport/formel-1-mester-beklager-kritikk-av-kjolekledd-nev/3423401159.html Anonymkode: e329a...9ba
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Du syns det er ille at han får kritikk for å henge ut et barn på nett slik? Anonymkode: f4bd9...fde
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du syns det er ille at han får kritikk for å henge ut et barn på nett slik? Anonymkode: f4bd9...fde Videosnutten var ment som spøk og det var ikke derfor kritikken kom, det var vist et kraftig motstand fra lgbt og feministiske bevegelser. i dag så skal alle være venstrevridde og politisk korrekte ellers så har du ingen frihet. Anonymkode: e329a...9ba
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Videosnutten var ment som spøk og det var ikke derfor kritikken kom, det var vist et kraftig motstand fra lgbt og feministiske bevegelser. i dag så skal alle være venstrevridde og politisk korrekte ellers så har du ingen frihet. Anonymkode: e329a...9ba Et problem som best løses ved at de venstrevridde ikke får uttale seg fritt når de er uenig i noe! Anonymkode: f4bd9...fde
soleia Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Det høyres då ut som han gjorde narr av nevøen som ynskte seg kjole til jul, og det er då langt frå greit, anten ein er lgbt, venstre- eller høgrevridd.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Videosnutten var ment som spøk og det var ikke derfor kritikken kom, det var vist et kraftig motstand fra lgbt og feministiske bevegelser. i dag så skal alle være venstrevridde og politisk korrekte ellers så har du ingen frihet. Anonymkode: e329a...9ba Det er klart at forsvarer seg med at det var en spøk, når han blir tatt med buksnene nede. Det er jo ingen spøk å henge ut et barn på nett. Fyren er jo en idiot som i det hele tatt klarer å finne på å gjøre det Anonymkode: fb9d4...b25
Pengetreet Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Videosnutten var ment som spøk og det var ikke derfor kritikken kom, det var vist et kraftig motstand fra lgbt og feministiske bevegelser. i dag så skal alle være venstrevridde og politisk korrekte ellers så har du ingen frihet. Anonymkode: e329a...9ba Helt enig! Frihet er oppskrytt. Nei gi oss tilbake den gode gamle Mc Carthy perioden, det var tider det. Gutter i rosa kjoler og kommunister var fritt vilt og kvinner kunne bare glemme å bruke andre evner enn å være husmor. Du får finne opp en tidsmaskin vettu. USA i 50 årene er nok din våte drøm.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et problem som best løses ved at de venstrevridde ikke får uttale seg fritt når de er uenig i noe! Anonymkode: f4bd9...fde Jo selvsagt så skal venstrevridde ha rett til og uttale seg, Men i dagens PK-samfunn så er mennesker oversensitive. 3 minutter siden, soleia skrev: Det høyres då ut som han gjorde narr av nevøen som ynskte seg kjole til jul, og det er då langt frå greit, anten ein er lgbt, venstre- eller høgrevridd. Jeg så videosnutten før den ble slettet og det var åpenbart at han bare køddet med nevøen sin, men i dag så blir alt som ikke er politisk korrekt sett på som diskriminerende. Anonymkode: e329a...9ba
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 enkelte tåler ingenting Anonymkode: 6bab4...956
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: enkelte tåler ingenting Anonymkode: 6bab4...956 Så du synes det er greit å henge ut et barn på nett? Anonymkode: fb9d4...b25
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så du synes det er greit å henge ut et barn på nett? Anonymkode: fb9d4...b25 Han hengte ikke ut nevøen sin og hvis du så videosnutten så ser du at det ikke var seriøst ment. Men jeg må si at jeg synes at folk i dag overreagerer på alt og ingenting. Anonymkode: e329a...9ba
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Dette er i England hvor man visstok kan bli "offended" av alt. Virkelig alt. En lærer fikk sparken på grunn av at han sa':Well done, girls!' til en ren jenteklasse etter en prøve. Og så var det vissnok ei jente i klassen som identifiserte seg som gutt... Anonymkode: 53d23...29e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er i England hvor man visstok kan bli "offended" av alt. Virkelig alt. En lærer fikk sparken på grunn av at han sa':Well done, girls!' til en ren jenteklasse etter en prøve. Og så var det vissnok ei jente i klassen som identifiserte seg som gutt... Anonymkode: 53d23...29e Det er også en sannhet med modifikasjoner. Læreren innrømmer at han ikke likte å kalle barnet for «han» på grunn av sin religiøse overbevisning. En overbevisning han skal ha brukt sin stilling som mattelærer til å preke om for elevene. Anonymkode: f4bd9...fde
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er også en sannhet med modifikasjoner. Læreren innrømmer at han ikke likte å kalle barnet for «han» på grunn av sin religiøse overbevisning. En overbevisning han skal ha brukt sin stilling som mattelærer til å preke om for elevene. Anonymkode: f4bd9...fde Jeg ser den. Jeg studerer i England, og jeg fikk en julehilsen fra min veileder. Hvor han skrev :'Happy Christmas!'. Blir jeg 'offended' av den meldingen ? Absolutt ikke. Han kan ikke vite om jeg feirer jul eller ikke. Jeg kunne vel ta det til avisene hvis jeg ville å si at han ikke respekterte min religiøse standpunkt. Men... come on. Anonymkode: 53d23...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå