Gå til innhold

sykepleiere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har 100/ stilling som sykepleier? 

Jeg skal øke stillingen til 100/ og er veldig spent på hvordan det blir. Jeg har jobbet 50/ lenge. 

Har dere overskudd når dere kommer hjem? Tenker dere at dere vil finne noe annet å gjøre. Jeg jobber på sykehjem.

Anonymkode: 34cb8...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% barneavdeling. Vært der i 11 år. Jobbet fullt siste 5-6 årene. Absolutt helt perfekt for meg. Vet derimot ikke om jeg hadde orket det på sykehjem...

Anonymkode: 5561a...040

Skrevet

Jobber 100% på poliklinikk. Veldig travel avdeling men fungert fint å jobbe fulltid. Er så heldig at jeg kun jobber dagtid,fri alle helger og røde dager. 

Har jobbet turnus i mange år og jeg klarte ikke 100% stilling. Problemet mitt var vel å snu døgnet etter fire nattevakter. Brukte en uke på det og slet veldig med hodepine,kvalme osv. 

Men du har kanskje bare kveld og dag? All ære til deg som jobber på sykehjem 👍

Anonymkode: 4456b...031

Skrevet

Har jobbet 100 % på sykehjem. Ble for tungt for kroppen. Jobber nå 60 %, og tar heller ekstravakter når helsa holder. 

Anonymkode: f7dcd...278

Skrevet

Jobber 100% på sykehjem, det går helt greit. Jeg merker veldig godt nar jeg jobber senvakt etterfulgt av dagvakt at det er tungt, jeg er da trøtt på ettermiddagen. Utover det synes jeg det er lettere å jobbe fullt enn deltid, jeg får mye bedre oversikt.

Det krever mer av mannen enn om jeg jobbet mindre, men ikke mer enn hva en forventer av en hvilken som helst kvinne.

Anonymkode: 7e439...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...