Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=110904180 Liker vaskerommet og plasseringen av det veldig godt, og fint hus ellers, det jeg er usikker på er om det blir litt for stort? Det er bare meg og mine to barn, og nå bor vi i en leilighet på knappe 70kvm, så det blir en stor endring. Men barna begynner å bli større (7 og 10 år), og de har med seg venner hjem ofte, og merker de trenger større plass. Hvor mange kvm har dere, og hvor mange er dere? Anonymkode: 80adf...740
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Trasig planløsning! Må jo gjennom hele huset, inkl kjøkkenet for å komme til stua. Ville ikke vurdert det pga dette. Anonymkode: 4b593...f6d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Veldig fint hus og veldig billig da. Hvis beliggenheten passer dere, så hadde jeg gått på visning i hvert fall. Vi er fem og har 280 kvm. Egentlig litt for mye. Anonymkode: 39749...c7a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Ingen bad i 2 etg. Negativt. Negativt at man må gå gjennom hele huset for å komme til stua. Merkelig. Er et helt rom man ikke får utnyttet i 2 etg. Må igjennom hovedsoverom Men ellers fint. Anonymkode: 8dfa8...d59
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Ser bra ut før meg. Det "ubrukelige " rommet ser før meg ut som et glimrende rom der din eldste kan ha stue..? I tilknytting til soverom. Anonymkode: 1cc94...e46
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Det er en grei størrelse men dårlig planløsning, særlig i 1 etasje. 2 etasje er grei med at det ekstra rommet kan være walk inn eller tvstue. Anonymkode: 8cdaa...62f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Jeg likte både huset og beliggenheten .. Planløsningen i 1 etg hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om. Jeg kunne fint kjøpt dette huset selv om vi bare er to. Er alltid greit med ekstra plass Anonymkode: 9d452...ed6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Tusen takk for svar og tips! Planløsningen tenkte jeg ikke nevneverdig over, men når dere sier det er det kanskje litt dumt? Også minus som dere sier at det ikke er et bad i andre etasje..men vurderer likevel å dra på visning for å se om planløsningen er så «dum», egentlig. Syns bare rommene, fargene osv var så fint, trenger liksom ikke noe oppussing, og for meg som alenemor er det et stort pluss (ikke spesielt handy av meg) Anonymkode: 80adf...740
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=110904180 Liker vaskerommet og plasseringen av det veldig godt, og fint hus ellers, det jeg er usikker på er om det blir litt for stort? Det er bare meg og mine to barn, og nå bor vi i en leilighet på knappe 70kvm, så det blir en stor endring. Men barna begynner å bli større (7 og 10 år), og de har med seg venner hjem ofte, og merker de trenger større plass. Hvor mange kvm har dere, og hvor mange er dere? Anonymkode: 80adf...740 Det soverommet som er i tilknytning det "ubrukelige" rommet kan jo gjøres om til stue til barna, og rommet innforbi kan være gjesterom/ekstra garderobe? Jeg synes huset var kjempefint!! Og det hadde ikke brydd meg å gått igjennom kjøkkenet for å komme til stua Vi har et hus på 250m2 og er 4 stk (fler på vei). Vi har ikke bad/toalett oppe, og dette var et stort minus for meg da vi kjøpte. Nå bryr jeg meg ikke om det. Elsker huset vårt ❤ Jeg fikk en veldig god og sterk magefølelse på visning. Og er veldig glad for at jeg hørte på den. Hva sier din magefølelse?? Anonymkode: 05ab4...117
amandine Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Hvis du ikke er spesielt handy er kanskje enebolig med hage ikke den beste løsningen for deg?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 liker ikke Anonymkode: cefc0...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå