Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Fikk en bayonneskinke rett før jul og tenkte at vi skulle ha den i dag. Men så har jeg ikke tenkt på saus til den. Familien ønsker en kald saus, majonesbasert må det vel bli. Noen som har noen tips? Det står plutselig helt stille her. Tenkte å ha forskjellige kokte grønnsaker til og poteter. Anonymkode: 37d9b...836
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Kan ingen kalde sauser. Vi bruker brunsaus eller sjy til skinke Anonymkode: a0246...ce2
amandine Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Kald saus? Jeg hadde laget en remulade, majones rømme sylteagurk kapers dijonsennep salt og pepper, kanskje et syrlig eple i. Varm saus hadde jeg brukt en sjysaus med en dæsj rødvin.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Ja, det var noe remuladelignende jeg tenkte på, mente jeg hadde fått det servert en gang, men så ble jeg usikker på om det var riktig. Tror jeg satser på noe sånn. Takk! Anonymkode: 37d9b...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå