Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 hvor mye inviterer dere på? og er dere invitert bort? her er vi bare hjemme, ikke blitt invitert med på mat eller noe annet. romjula blir sååå lang Anonymkode: fc44b...f5e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Så inviter noen på middag da. hvem da? alle er jo borte på noe hver dag Anonymkode: fc44b...f5e
Evablaum Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: hvem da? alle er jo borte på noe hver dag Anonymkode: fc44b...f5e Tidligere ute neste år. Invitere dine foreldre, svigerforeldre, deres søsken, venner..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: hvem da? alle er jo borte på noe hver dag Anonymkode: fc44b...f5e Inviter tidligere neste år da.... her er det noe nesten hver dag og jeg har så vidt klart å skvise inn en hel dag og kveld med bare oss og da drar vi på kino Anonymkode: 38f6b...43f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Har invitert venner og barn til nyttårsaften. Ikke invitert bort på noe. Datteren min og jeg feiret julaften alene og er alene i romjulen. Men det er ok Anonymkode: 9affc...9e1
soleia Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Det lettaste er å byrje sjølv å invitere, så kjem det gjerne invitasjonar i retur. Vi inviterte svoger med familie på middag, og er invitert dit. Har vore til svigers på kaffi, og skal til middag til mine foreldre og besøk til min bror, sjølv om det er lang køyring.- til min familie har eg berre annonsert at vi kjem. Fekk ein litt sein middaginvitasjon frå vener som vi desverre måtte takke nei til, sidan vi skulle ein annan stad. Desse har vore til middag hjå oss fleire romjuler før. Nyttår skal vi feire saman med andre vener. Vi hadde det ikkje slik for nokre år sidan, men eg synes det er veldig koseleg med julebesøk, og byrja difor med å invitere folk hit. Innimellom er det jobbing på litt ukurante tider, men ganske greit å gå til ferdig middag dei dagane eg kjem frå jobb, og invitere hit når eg har fri. Neste år får du gå ut litt tidleg og invitere til besøk, men deter gjerne ikkje for seint å spørje gode vener eller familie om det er ein dag det passar. Vi har akkurat gjort avtaler for helga etter nyttår og
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Var alene på julaften..... er alltid til svigers 1 juledag. 2 juledag har vi hatt vennejulebord, men det blir ikke i år, istedenfor blir det besøk av mamma og pappa på elgkjøtt. I morgen blir det en tur til oldeforeldre på lunsj. Fredag blir det juletrefest. Og nyttårsaften hjemme med oss 4😊 Torsdag, Fredag formiddag og lørdag gir rom for å finne på noe 😊 Anonymkode: 758a4...081
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 Julaften er vi hos mine foreldre. Vi pleier å invitere på kalkun 2. Juledag, så blir vi invitert til mannens tante en dag i romjula. Nyttårsaften inviterer vi min familie. Mannens familie bor langt borte, så de årene vi feirer med dem bir det litt annerledes. Anonymkode: d936f...5b4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 julaften, 1 og 4 juledag foreldrene mine fri 2-3 dag helga skal gutten bort, så da koser jeg meg alene <3 nyttårsaften drar vi bort så deilig med litt fri også Anonymkode: b939e...3fc
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Vi har "fri" 2 og 4 dag. Alle de andre dagene er det faste familiemiddager. De dagene som vi varierer på om det er hos oss eller andre er julaften og nyttårsaften. Anonymkode: 8c0fc...075
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 Vi inviterer julaften, 3.dag og 5.dag. Er invitrt bort lille julaften og 1.dag. Vi hadde gjerne kommet en tur til venner en av de andre dagene. Anonymkode: c2ecb...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå