Gå til innhold

For de uvaksinerte - se opp for meslinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ingen advarsel, det er en ren innbydelse for steinerklanen her. Nå drar de mann av huse dit for å smittes, meslinger er jo en "transformerende sykdom", vet du...

Anonymkode: a0bc2...209

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ingen advarsel, det er en ren innbydelse for steinerklanen her. Nå drar de mann av huse dit for å smittes, meslinger er jo en "transformerende sykdom", vet du...

Anonymkode: a0bc2...209

Å ja, er det sånn det funker?! Jeg er ikke sånn veldig informert annet enn at jeg blir veldig oppgitt av de som ikke lar barna sine bli valsinert og roper ut om konspirasjonsteorier etc. Jobber med små barn og ser hvor fort de blir smittet av hverandre. Og hvor lenge vi må jobbe bare for å bli kvitt noe så "enkelt" som omgamgssyke.... HI

Anonymkode: 15b14...330

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ja, er det sånn det funker?! Jeg er ikke sånn veldig informert annet enn at jeg blir veldig oppgitt av de som ikke lar barna sine bli valsinert og roper ut om konspirasjonsteorier etc. Jobber med små barn og ser hvor fort de blir smittet av hverandre. Og hvor lenge vi må jobbe bare for å bli kvitt noe så "enkelt" som omgamgssyke.... HI

Anonymkode: 15b14...330

Ja - som i tillegg er ufarlig.

Anonymkode: a0bc2...209

Skrevet

De under 9 mnd får ikke vaksinen. Syns det er utrolig unødvendig å skremme! Jeg har en liten baby og blir bekymret 

Anonymkode: 700c9...a86

Skrevet

Unødvendig å skremme?

Dette er fakta. 

Anonymkode: 7ebde...9c6

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unødvendig å skremme?

Dette er fakta. 

Anonymkode: 7ebde...9c6

Ja, det er fakta. Det er også fakta at meslinger er svært sjeldent farlig for norske barn i følge linken. Det er også fakta at så godt som alle mesling-tilfeller i Norge er importerte med unntak av de i Nesodden. Skremselspropaganda! Virker som noen berre nag mot de som ikke vaksinerer. Ro helt ned. Det finnes mye større farer der ute. 

Anonymkode: 2b379...2c0

Skrevet

Det skal vel noe til å få en epedemi siden det heldigvis er såpass mange som vaksinerer, men det er skummelt at en sykdom som nærmest er utryddet her får et oppsving, for det er en skummel sykdom.

Skummelt for uvaksinerte og ikke minst veldig skummel for gravide.

Jeg er ganske gammel, født i -74, og den gang var det flere som fikk sykdommen. Jeg ble vaksinert på barneskolen om jeg ikke husker feil, det var vel da vaksinen ble innført for alle, men det var noen motstandere da også. Bl.a foreldrene til ei jente i klassen min, som fikk meslinger da vi gikk på ungdomsskolen. Der utviklet det seg til hjernebetennelse og hun lå på sykehuset i flere måneder, var en stund tvil om hun ville overleve. Meslinger er en skummel sykdom!

Anonymkode: b923e...d99

Skrevet

Vel jeg er en steiner og mine er vaksinert likeså de aller aller fleste på skolen her så nei det er ingen invite til meg og mine. Og ! Skolen her er for at alle skal vaksinere barna sine.

Anonymkode: 7a8a5...6e2

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er fakta. Det er også fakta at meslinger er svært sjeldent farlig for norske barn i følge linken. Det er også fakta at så godt som alle mesling-tilfeller i Norge er importerte med unntak av de i Nesodden. Skremselspropaganda! Virker som noen berre nag mot de som ikke vaksinerer. Ro helt ned. Det finnes mye større farer der ute. 

Anonymkode: 2b379...2c0

Det er fakta at det har vært et utbrudd. 

 

Anonymkode: 7ebde...9c6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De under 9 mnd får ikke vaksinen. Syns det er utrolig unødvendig å skremme! Jeg har en liten baby og blir bekymret 

Anonymkode: 700c9...a86

Det er da du skal være glad for at vaksinedekningen er god rundt deg, fordi de fleste norske foreldre vet at de beskytter ALLE ved å beskytte seg selv.

Og så kan du jo la være å dra til Gøteborg med babyen? 

Anonymkode: a0bc2...209

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel jeg er en steiner og mine er vaksinert likeså de aller aller fleste på skolen her så nei det er ingen invite til meg og mine. Og ! Skolen her er for at alle skal vaksinere barna sine.

Anonymkode: 7a8a5...6e2

Bare refererer til artikkelen, der det står flg.:

"På Nesodden i Akershus var det et større utbrudd i 1997. Hele 82 barn ble syke. De tilhørte et miljø rundt Steinerskolen og var ikke vaksinert av overbevisningsgrunner."

Anonymkode: a0bc2...209

Skrevet

må være noe alvorlig galt med foreldre som ikke vaksinere barna sine

Anonymkode: c4f53...a45

Skrevet

Vet du.... 

Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... 

Anonymkode: cd8d9...d52

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du.... 

Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... 

Anonymkode: cd8d9...d52

Ja, men det er synd på de som ikke kan vaksineres (allergi etc) og de som er for unge og blir smittet fordi noen egosentriske foreldre ikke evner å lese seg opp på fakta, men tror på gammelt kvakksalveri. 

Anonymkode: 84c74...050

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet du.... 

Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... 

Anonymkode: cd8d9...d52

Men det er kanskje litt synd på barna...?

Anonymkode: 7b1a5...5e5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er kanskje litt synd på barna...?

Anonymkode: 7b1a5...5e5

Ja, de kan ikke noe for at de har idiotiske foreldre som ikke vet bedre... 

Anonymkode: cd8d9...d52

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

må være noe alvorlig galt med foreldre som ikke vaksinere barna sine

Anonymkode: c4f53...a45

De stoler ikke på staten, vel. Ironisk nok er de fleste sosialister.

Anonymkode: 6ef2c...b28

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De stoler ikke på staten, vel. Ironisk nok er de fleste sosialister.

Anonymkode: 6ef2c...b28

Det er jo feil. Du kan ikke vite hvordan de stemte, de som unngår vaksiner. Sosialister er som regel mer opptatt av fakta en homeopatgjengen, så det der har du ikke belegg for.

Anonymkode: a0bc2...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...