Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Utbrudd av meslinger i Sverige, får testet immunforsvaret til de uten vaksine nå: https://www.nrk.no/urix/meslingutbrudd-i-sverige-1.13840155 Anonymkode: 15b14...330
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Dette er ingen advarsel, det er en ren innbydelse for steinerklanen her. Nå drar de mann av huse dit for å smittes, meslinger er jo en "transformerende sykdom", vet du... Anonymkode: a0bc2...209
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er ingen advarsel, det er en ren innbydelse for steinerklanen her. Nå drar de mann av huse dit for å smittes, meslinger er jo en "transformerende sykdom", vet du... Anonymkode: a0bc2...209 Å ja, er det sånn det funker?! Jeg er ikke sånn veldig informert annet enn at jeg blir veldig oppgitt av de som ikke lar barna sine bli valsinert og roper ut om konspirasjonsteorier etc. Jobber med små barn og ser hvor fort de blir smittet av hverandre. Og hvor lenge vi må jobbe bare for å bli kvitt noe så "enkelt" som omgamgssyke.... HI Anonymkode: 15b14...330
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å ja, er det sånn det funker?! Jeg er ikke sånn veldig informert annet enn at jeg blir veldig oppgitt av de som ikke lar barna sine bli valsinert og roper ut om konspirasjonsteorier etc. Jobber med små barn og ser hvor fort de blir smittet av hverandre. Og hvor lenge vi må jobbe bare for å bli kvitt noe så "enkelt" som omgamgssyke.... HI Anonymkode: 15b14...330 Ja - som i tillegg er ufarlig. Anonymkode: a0bc2...209
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 De under 9 mnd får ikke vaksinen. Syns det er utrolig unødvendig å skremme! Jeg har en liten baby og blir bekymret Anonymkode: 700c9...a86
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Unødvendig å skremme? Dette er fakta. Anonymkode: 7ebde...9c6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unødvendig å skremme? Dette er fakta. Anonymkode: 7ebde...9c6 Ja, det er fakta. Det er også fakta at meslinger er svært sjeldent farlig for norske barn i følge linken. Det er også fakta at så godt som alle mesling-tilfeller i Norge er importerte med unntak av de i Nesodden. Skremselspropaganda! Virker som noen berre nag mot de som ikke vaksinerer. Ro helt ned. Det finnes mye større farer der ute. Anonymkode: 2b379...2c0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Det skal vel noe til å få en epedemi siden det heldigvis er såpass mange som vaksinerer, men det er skummelt at en sykdom som nærmest er utryddet her får et oppsving, for det er en skummel sykdom. Skummelt for uvaksinerte og ikke minst veldig skummel for gravide. Jeg er ganske gammel, født i -74, og den gang var det flere som fikk sykdommen. Jeg ble vaksinert på barneskolen om jeg ikke husker feil, det var vel da vaksinen ble innført for alle, men det var noen motstandere da også. Bl.a foreldrene til ei jente i klassen min, som fikk meslinger da vi gikk på ungdomsskolen. Der utviklet det seg til hjernebetennelse og hun lå på sykehuset i flere måneder, var en stund tvil om hun ville overleve. Meslinger er en skummel sykdom! Anonymkode: b923e...d99
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Vel jeg er en steiner og mine er vaksinert likeså de aller aller fleste på skolen her så nei det er ingen invite til meg og mine. Og ! Skolen her er for at alle skal vaksinere barna sine. Anonymkode: 7a8a5...6e2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er fakta. Det er også fakta at meslinger er svært sjeldent farlig for norske barn i følge linken. Det er også fakta at så godt som alle mesling-tilfeller i Norge er importerte med unntak av de i Nesodden. Skremselspropaganda! Virker som noen berre nag mot de som ikke vaksinerer. Ro helt ned. Det finnes mye større farer der ute. Anonymkode: 2b379...2c0 Det er fakta at det har vært et utbrudd. Anonymkode: 7ebde...9c6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: De under 9 mnd får ikke vaksinen. Syns det er utrolig unødvendig å skremme! Jeg har en liten baby og blir bekymret Anonymkode: 700c9...a86 Det er da du skal være glad for at vaksinedekningen er god rundt deg, fordi de fleste norske foreldre vet at de beskytter ALLE ved å beskytte seg selv. Og så kan du jo la være å dra til Gøteborg med babyen? Anonymkode: a0bc2...209
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel jeg er en steiner og mine er vaksinert likeså de aller aller fleste på skolen her så nei det er ingen invite til meg og mine. Og ! Skolen her er for at alle skal vaksinere barna sine. Anonymkode: 7a8a5...6e2 Bare refererer til artikkelen, der det står flg.: "På Nesodden i Akershus var det et større utbrudd i 1997. Hele 82 barn ble syke. De tilhørte et miljø rundt Steinerskolen og var ikke vaksinert av overbevisningsgrunner." Anonymkode: a0bc2...209
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 må være noe alvorlig galt med foreldre som ikke vaksinere barna sine Anonymkode: c4f53...a45
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/XXr3W/Meslinger-herjer-rett-rundt-hjornet-Skal-vi-bli-stresset--Ingeborg-Senneset Anonymkode: 84c74...050
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/XXr3W/Meslinger-herjer-rett-rundt-hjornet-Skal-vi-bli-stresset--Ingeborg-Senneset Anonymkode: 84c74...050 Tommel opp! Anonymkode: b923e...d99
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 Vet du.... Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... Anonymkode: cd8d9...d52
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du.... Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... Anonymkode: cd8d9...d52 Ja, men det er synd på de som ikke kan vaksineres (allergi etc) og de som er for unge og blir smittet fordi noen egosentriske foreldre ikke evner å lese seg opp på fakta, men tror på gammelt kvakksalveri. Anonymkode: 84c74...050
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet du.... Vaksinerer man ikke barna sine så får man ta konsekvensene... Så enkelt er det! Synes ikke synd på de i det hele tatt.... Anonymkode: cd8d9...d52 Men det er kanskje litt synd på barna...? Anonymkode: 7b1a5...5e5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men det er kanskje litt synd på barna...? Anonymkode: 7b1a5...5e5 Ja, de kan ikke noe for at de har idiotiske foreldre som ikke vet bedre... Anonymkode: cd8d9...d52
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: må være noe alvorlig galt med foreldre som ikke vaksinere barna sine Anonymkode: c4f53...a45 De stoler ikke på staten, vel. Ironisk nok er de fleste sosialister. Anonymkode: 6ef2c...b28
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #21 Skrevet 27. desember 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: De stoler ikke på staten, vel. Ironisk nok er de fleste sosialister. Anonymkode: 6ef2c...b28 Det er jo feil. Du kan ikke vite hvordan de stemte, de som unngår vaksiner. Sosialister er som regel mer opptatt av fakta en homeopatgjengen, så det der har du ikke belegg for. Anonymkode: a0bc2...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå