Gå til innhold

Singel på julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for gaven liksom.. 

han møtte ikke opp engang.. hadde pakket sakene sine på forhånd og dro til familien sin når e var å henta datra mi. 

Han blokkerte meg på fb i går..  en kamerat har fortalt st han har satt sivilstatus som komplisert forhold😋 Jævla komplisert når man ikke kan åpne kjeften å prate om problemer..

viste ikke at noe var galt engang.. 20 des bestilte vi hotelltur for nyttårshelga....  

vi er forlovet.. og jeg har ikke hørt fra han siden lille julaften.. 

Har tenkt å ikke dra bort dit.. men jeg har gamlebilen min på gården der oppe... 

jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette men jeg føler ikke for å plage familie og venner i julestria.. 

i morgen reiser jentungen.. da sitter jrg her alene til over nyttår.. gruer meg.... er nyinnflyttet til Hamar, så kjenner ingen her oppe heller.. 

Anonymkode: 6f05a...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit at han valgte julaften å gjøre noe slikt! Men vær glad for at han avslørte hvordan han egentlig er før dere ble gift og datteren din ble enda mer involvert i ham.

Menn som oppfører seg som dritt, er som regel akkurat det også.

Dra og hent bilen din i morgen. Og ikke nøl med å fortelle familien hans at han dumpet deg på julaften uten ett eneste ord! Ikke snakk stygt om han, bare fortell det helt saklig. Det er like greit at de får høre hvordan han er.

Kom deg gjennom romjula og nyttår og så tar du tak i livet ditt og gjør det beste uten ham. Nå får du etterhvert muligheten til å treffe en langt bedre mann enn han du nå slapp å bli gift med. Det er vondt nå, men på sikt er det det beste for deg.

Anonymkode: e2bb4...e30

Skrevet

For en ditt! Du ser det kanskje ikke nå, men du burde juble! Og ikke ta ham tilbake. 

Anonymkode: b509f...97c

Skrevet

Håper du har fått en feit forlovelsesring av ham du kan kaste i Mjøsa (film det og send ham). 

Sorry, men em aånn fyr hadde jeg ikke giddet å "snakke ut om ting" med. Han har ikke fortjent det. Han har vist deg helt tydelig hvor mye respekt han har for deg når dette er måten han dumper deg på. 

Anonymkode: 1fd71...1a2

Skrevet

Jøss, han må du aldri finne på å ta tilbake 

Dette gjør han for å få makten i forholdet, han er sikker på at du sitter der i og logrer når han kommer tilbake og han tror han vet at nå har han satt seg på plass så du vet å oppføre deg. 

Du kommer derimot aldri til å føle deg trygg i dette forholdet, du kommer alltid til å gå på nåler, lure på hva som trigger han neste gang, være redd for å gjøre noe galt, du må veie dine ord på vektskål osv

Du kan ikke leve sånn! 

Anonymkode: 89a92...bf5

Skrevet

Tusen takk for svar.. godt å få litt støtte.. vi har vært sammen i 3 år, så jentungen er ganske forvirra for hvorfor han ikke kom.. ho venter enda, men jeg har fortalt at han måtte være hos familien... 

ja jeg føler meg så forbanna pga den juginga... han sa jo rett oppi trynet mitt at han kom til oss etter han hadde vært oppom med julegaver.. ( jeg møtte han i byen på shopping) .. 

viste ikke noe før jeg kom hjem å så at tinga hans var borte.. 

jeg skal få hentet bilen så fort det er hverdag.. må få den på henger, så er ikke bare bare.. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, han må du aldri finne på å ta tilbake 

Dette gjør han for å få makten i forholdet, han er sikker på at du sitter der i og logrer når han kommer tilbake og han tror han vet at nå har han satt seg på plass så du vet å oppføre deg. 

Du kommer derimot aldri til å føle deg trygg i dette forholdet, du kommer alltid til å gå på nåler, lure på hva som trigger han neste gang, være redd for å gjøre noe galt, du må veie dine ord på vektskål osv

Du kan ikke leve sånn! 

Der traff du spikeren på hodet.. for vi har hatt litt trøbbel før, så jeg har følt litt på det, fra før er jeg vant til å kunne diskutere ting osv men nå har jeg vært mer forsiktig.. å når jeg til slutt sprekker så får jeg bare høre at han sikkert har skyld i alt osv..

men nå hadde ting vært bra lenge så kom som et sjokk..

ser han har lagt att noe klær her.. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

ser han har lagt att noe klær her.. 

Pakk alle klærne hans og sett dem klar i en søppelpose i gangen. Hvis han kommer før du har fått hentet gamlebilen din så kan du bare levere dem til ham uten at han får komme inn til deg. Hvis han ikke har hentet dem før du henter bilen din, ta med søppelsekken dit og sett den igjen "Hei, Per dumpet meg uten forvarsel på julaften, bare tok med seg det meste av det han hadde hos meg uten å si noe til meg. Han glemte noen klær, kan du være så snill å gi dem til ham, jeg har ikke hørt noe fra ham, noe som sikkert er like greit, men jeg ønsker ikke å ha klærne hans slengende rundt hos meg. Takk for hjelpen."

Ikke slipp han inn hos deg noe mer, han vil forvente at du nå trygler ham om å få snakke ut, at han må komme til bake osv. Hvis du nå bare avfeier ham fullstendig så får du på et vis dumpet ham - for han venter ikke at du skal holde deg tøff nå. Rydd ham ut av livet ditt, kort og effektivt, slik han gjorde med deg.

Skrevet

Jeg har skaffet meg en date! I morgen🙊 

Skal ikke slippe han inn..

fikk en melding nå om at han hadde tenkt å være nisse her på julaften men fordi jeg vsr oppom mora hans på julaften så (ble han sur eller no)  så han dro ikke...

bullshit når han lovet å komme lille julaften da..

ikke en unnskyldning engang😰

Skrevet

Har ikke svar han på meldingen! 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har skaffet meg en date! I morgen🙊 

Skal ikke slippe han inn..

fikk en melding nå om at han hadde tenkt å være nisse her på julaften men fordi jeg vsr oppom mora hans på julaften så (ble han sur eller no)  så han dro ikke...

bullshit når han lovet å komme lille julaften da..

ikke en unnskyldning engang😰

Du har skaffet deg en date? 🙄

Anonymkode: d631c...3dc

Skrevet

Vet ikke helt om det er noen god ide å begynne date allerede da, man bør bli ferdig med et forhold før man stormer inn i noe nytt. Sett på bremsen og nyt å være alene en stund, uten en mann å "please".

Skrevet

Ikke veldig smart å date en nye allerede nå, hverken for din egen skyld eller ditt barns skyld. Pass på å fortelle daten at du nå går på date fordi du ble dumpet julaften, så spiller du i hvert fall med åpne kort...

Vær alene en stund, finn ut hva som gikk galt i dette forholdet, hva som gjorde at du og eksen ikke passet sammen, hva du kunne gjort anderledes, hva du bør gjøre og se etter for å treffe en mann som du passer bedre sammen med enn eksen. Nå hopper du videre uten refleksjon, og da er risikoen for at du gjentar alle dine tidligere feil med neste mann også.

Skrevet

Ja takk for tilbakemelding.. er en gammel venn så han veit hvor landet ligger.. og hva som har skjedd.. bare godt å gå ut å få tankene på noe annet for en stund.. 

Skrevet

Nesten det samme skjedde her på julaften. Ødela hele jula for meg. Ikke en unnskyldning eller noe. Men han vil ikke det skal være slutt. Må ha psykiske problemer som oppfører seg slik. Og likevel grue jeg meg for å gå fra han:(

Anonymkode: ed239...ec8

Skrevet
På 27.12.2017 den 14.51, Anonym bruker skrev:

Nesten det samme skjedde her på julaften. Ødela hele jula for meg. Ikke en unnskyldning eller noe. Men han vil ikke det skal være slutt. Må ha psykiske problemer som oppfører seg slik. Og likevel grue jeg meg for å gå fra han:(

Oh.. så leit.. vil du snakke på pm? 

Har tatt meg en tur oppom der hsn er .. han kysset meg, og sa vi kunne feire nyttår sammen.. vel.. det er sikkert bare jug det å tenker jeg.. 

men det gjør så jævelig vondt når han kan si sånn .. også hører jeg ikke noe mer etterpå... fatter det ikke..

jeg kunne tenkt meg et mer avstandsforhold med hsn så han fikk "samla dritten sin" og at vi kanskje hadde kommet ut at det sammen.. men det hjelper ikke hva jeg vil når han er som å snakke til en vegg...

trenger noen å snakke med......

Skrevet

Hvordan gikk det? Her endte vi opp sammen igjen. Håper bare det varer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...