Gå til innhold

Grethe81 ville du sett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lest å blir veldig nysgjerrig når du treffer så godt på folk du leser. 

Jeg bare lurte på om du ser noe på meg, eventuelt min ektemann? Vi ønsker veldig et barn til, men jeg er så redd p.g.a fremtiden. Min ektemann er syk. Ser du noe om dette? Kanskje hva 2018 byr på?

f.14.10.91

p.s helt forståelig hvis du ikkje får svart oss. Ser du får mye spørsmål her inne❤️

Anonymkode: b915d...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann 😊

Beklager for at jeg ikke har svart deg, men har vært så mye nå i jula. Og jeg jobber nå fulltid med dette gjennom eget firma ilag med min samboer 😉 Så blir lite her inne fremover dessverre. 

Jeg ser et barn til ❤ Men mye frykt rundt det også.. er du redd for arvelige gener? Jeg ser at det blir litt utfordringer i starten, men at det blir bra etter en stund. Nå vet ikke jeg hva som feiler mannen din, men føler at han har prøvd det meste for å bli frisk..og at ting har sett veldig mørkt ut..men har dere prøvd alternative veier? Evt sjaman, healer eller regresjonsterapeut? Disse kan utgjør utrolig mye for din manns helse. Jeg garanterer ingenting, men jeg anbefaler å prøve. Men dere må ha troen. Det er viktig. 

Jeg ser at 2018 bringer dere nærmere hverandre og at det ligger mye glede her. Jeg tror at dere får et barn iløpet av året eller ihvertfall så blir du gravid iløpet av året her 😉 

Håper og krysser fingrene for at din mann oppsøker en alternativ behandler så snart som mulig for å se om det hjelper ham ❤

Sjekk gjerne ut våre tjenester på nettsiden vår eller på Facebook: Versura Terapi 😊

Er enklere å treffe oss der ❤ 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...