mathias45 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #26 Skrevet 3. januar 2018 Dere er ganske lett å lese de fleste av dere, Jeg bryr meg ikke om å bli kalt homophobe eller kvinne hater, Selvom jeg angriper dere betyr ikke at jeg gjør med alle kvinner. Det er ganske idiotisk å kalle noen homophob bare fordi han tror noen kvinner har lesbisk tendenser, Og til alle dere som angriper får å provosere meg, bare slutt det er nytteløs, oppførselen deres er forutsigbar, Jeg snakker ikke utifra mening min men 100% fakta, Når jeg sier at alle kvinner har homo tedenser så snakker jeg om seksueltvis, Vis en gutt kisser en i samme kjønn er det større sjans at han misliker det, men det gjelder ikke får flest jenter, i utgangspunkt så er flest jenter bi med heterofil preferanser. Og ingen har nok ressurser til å motsi det, Så gjerne fortsett å provosere meg får, Det er dere som er fortapte.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #27 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, mathias45 skrev: Dere er ganske lett å lese de fleste av dere, Jeg bryr meg ikke om å bli kalt homophobe eller kvinne hater, Selvom jeg angriper dere betyr ikke at jeg gjør med alle kvinner. Det er ganske idiotisk å kalle noen homophob bare fordi han tror noen kvinner har lesbisk tendenser, Og til alle dere som angriper får å provosere meg, bare slutt det er nytteløs, oppførselen deres er forutsigbar, Jeg snakker ikke utifra mening min men 100% fakta, Når jeg sier at alle kvinner har homo tedenser så snakker jeg om seksueltvis, Vis en gutt kisser en i samme kjønn er det større sjans at han misliker det, men det gjelder ikke får flest jenter, i utgangspunkt så er flest jenter bi med heterofil preferanser. Og ingen har nok ressurser til å motsi det, Så gjerne fortsett å provosere meg får, Det er dere som er fortapte. Ja, fæle greier. Vi kommer til helvete. Anonymkode: 30333...ce4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #28 Skrevet 3. januar 2018 Du burde holde deg til muntlige dialoger! Forum er ikke noe for deg! Du skriver så dårlig at jeg ikke orker å lese det! Anonymkode: 744a3...a30
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #29 Skrevet 3. januar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du burde holde deg til muntlige dialoger! Forum er ikke noe for deg! Du skriver så dårlig at jeg ikke orker å lese det! Anonymkode: 744a3...a30 Ikke for trollet Anonymkode: 33ee5...531
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #30 Skrevet 3. januar 2018 På 25.12.2017 den 21.53, mathias45 skrev: Hahaha, Overasket sur du blei, Alle kvinner er jo ikke noe forkjell enn hva de perverte mennene gjør. De er jo homofiler og perverte. Og det går i nervene til mange kvinner for de vet det er sant Hva er perverte? Anonymkode: 3fd25...293
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #31 Skrevet 4. januar 2018 Jeg er ikke enig i Ts sine påstander om at det "ikke finnes" heterofile kvinner, Mye av det som han har kommentert er rett og slett bare komisk. Men en ting som jeg har merket både på dette og på andre forumer, Er hvor ofte kvinner kommer med nedlatende og ofte svake motargument hvis de ikke er enig i saker og ting på enkelte tråder. Hvis at dere er mentalt voksne kom med relevante svar og ikke personangrep. Anonymkode: 6f364...b47
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #32 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig i Ts sine påstander om at det "ikke finnes" heterofile kvinner, Mye av det som han har kommentert er rett og slett bare komisk. Men en ting som jeg har merket både på dette og på andre forumer, Er hvor ofte kvinner kommer med nedlatende og ofte svake motargument hvis de ikke er enig i saker og ting på enkelte tråder. Hvis at dere er mentalt voksne kom med relevante svar og ikke personangrep. Anonymkode: 6f364...b47 Når vedkommende har fått 10-20 relevante svar, men fortsatt er like tungnem - unnskyld, jeg mener selvsagt "faktaresistent" - da må det være lov å ha litt humor. Denne fyren, for eksempel, er jo tilkalt av en annen skrulling på forumet for å lage tråder med tilsvarende innhold. Her kommer kavalleriet, liksom! At han i tillegg ikke klarer å sette to ord etter hverandre uten en stavefeil, bøyingsfeil eller tegnsettingsfeil, samt at innholdet i tråden baserer seg på "fakta" innsamlet via hans fest-erfaringer i løpet av de 2-3 årene han har vært gammel nok til å gå ut alene - alt dette til sammen gjør tråden til en riktig gullgruve... Men det er stygt å le av de evneveike, da. Det skal jeg gi deg rett i. Jeg bare klarer ikke å la være! Anonymkode: 30333...ce4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #33 Skrevet 4. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når vedkommende har fått 10-20 relevante svar, men fortsatt er like tungnem - unnskyld, jeg mener selvsagt "faktaresistent" - da må det være lov å ha litt humor. Denne fyren, for eksempel, er jo tilkalt av en annen skrulling på forumet for å lage tråder med tilsvarende innhold. Her kommer kavalleriet, liksom! At han i tillegg ikke klarer å sette to ord etter hverandre uten en stavefeil, bøyingsfeil eller tegnsettingsfeil, samt at innholdet i tråden baserer seg på "fakta" innsamlet via hans fest-erfaringer i løpet av de 2-3 årene han har vært gammel nok til å gå ut alene - alt dette til sammen gjør tråden til en riktig gullgruve... Men det er stygt å le av de evneveike, da. Det skal jeg gi deg rett i. Jeg bare klarer ikke å la være! Anonymkode: 30333...ce4 Det beste er jo å tie det i hjel, så kanskje vi slipper den forbaska spammingen av forumet Anonymkode: 33ee5...531
Admin Skrevet 5. januar 2018 #35 Skrevet 5. januar 2018 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #36 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Ann Christin, admin Få nå stengt disse jalla-trådene. Mathias her og hans våpendrager (med den andre tilsvarende tråden) er ikke registrert på forumet for å bruke det slik andre brukere gjør. De har det som dampventil for sine seksuelle frustrasjoner. Er det det dere vil assosieres med? Runkende single menn har da mange nok av andre nettsteder der de kan skryte av alle sine "erfaringer"... Anonymkode: 30333...ce4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #37 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Få nå stengt disse jalla-trådene. Mathias her og hans våpendrager (med den andre tilsvarende tråden) er ikke registrert på forumet for å bruke det slik andre brukere gjør. De har det som dampventil for sine seksuelle frustrasjoner. Er det det dere vil assosieres med? Runkende single menn har da mange nok av andre nettsteder der de kan skryte av alle sine "erfaringer"... Anonymkode: 30333...ce4 Enig. Disse to brukerne, HI i denne tråden og den andre som fronter samme holdninger, bør utestenges pga. hatefullt innhold mot kvinner generelt. Det kan gjøres etter forumreglene. Men det er vel godt for klikk... Anonymkode: 6fc0a...514
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #38 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Enig. Disse to brukerne, HI i denne tråden og den andre som fronter samme holdninger, bør utestenges pga. hatefullt innhold mot kvinner generelt. Det kan gjøres etter forumreglene. Men det er vel godt for klikk... Anonymkode: 6fc0a...514 De er også hatefulle mot homoseksuelle. Anonymkode: 30333...ce4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #39 Skrevet 5. januar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Disse to brukerne, HI i denne tråden og den andre som fronter samme holdninger, bør utestenges pga. hatefullt innhold mot kvinner generelt. Det kan gjøres etter forumreglene. Men det er vel godt for klikk... Anonymkode: 6fc0a...514 Enig. Når man ser på andre ting som stenges og slettes, så kan man lure litt på vurderingene som gjøres her inne Anonymkode: 33ee5...531
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #40 Skrevet 5. januar 2018 3 timer siden, Ann Christin skrev: Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Ann Christin, admin Trodde ikke tulletråder var lov jeg Anonymkode: 33ee5...531
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #41 Skrevet 5. januar 2018 Haff, enn om admins kunne hivd ut denne gjøken? Han har ingenting å gjøre her inne! Anonymkode: 721bd...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå