Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Noen som vet om noen gode råd? Bryr meg alt for mye om ting. Har for mange følelser, og henger meg opp i ting som har hendt. Skulle ønske jeg oppriktig greide å tenke: "Jaja, men nå tenker jeg ikke mer på det". Anonymkode: ca568...d75
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Du må ta et aktivt valg om å ikke bruke energi på å tenke på hva andre mener og tenker. Når det dukker opp i tankene dine må du selv aktivt gå inn for å tenke på andre ting, ikke gi det plass i livet ditt. Hva så om noen tenker negativt om deg? Det har ingen innvirkning på hvem du er og hva som er sannheten. Anonymkode: 61e29...d29
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Du må tenke på at de aller fleste folk sier og gjør temmelig idiotiske ting i blant. Sånn er det bare. Mulig du har skyhøye krav til deg selv. De ferreste har ikke det, resultatet blir mye rare uttalelser. Anonymkode: cac3c...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Selvbildet ditt er styrt av andres vurderinger. Du må sette inn støtet på å jobbe med hva du selv ønsker å være. Og så justerer du selvbildet ditt etter hvordan du lykkes med å være deg selv, etter dine egne kriterier; ikke etter alle mulige andres kriterier. Anonymkode: 309d6...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå