Gå til innhold

Ferie til USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger tips til USA ferie.

Skal planlegge sommerens ferie- vi skal et par dager til New York- det vet vi. Har lyst til LA og Hollywood- men er ellers åpne...

Hvor kan jeg søke for å finne feriehus?

Anonymkode: 73bf9...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Airbnb.com, homeaway.com feks. Ganske langt mellom nyc og california da, sikker på at dere ikke skal konsentrere dere om ett av stedene?

Anonymkode: d261a...496

Skrevet

Ville konsentrert meg om øst eller vestkysten! Vi var 3 uker i California og Nevada i sommer, og det var helt fantastisk!!

Anonymkode: 496c5...970

Skrevet

hva med og finne på noe helt nytt ?

Chicago, Texas og Albama er også intresanne byer enn de som er helt kjente :)

Anonymkode: a4510...3ce

Skrevet

Texas og Alabama er stater. Ikke byer. Men du vet at de er interessante?

USA er enormt. Ville også fokusert på et område, ikke forsøkt å gape over for mye på en gang. Med utgangspunkt i New York ville jeg leid bil og enten kjørt rundtur nordover med New England, Boston og Massachusetts generelt som mål - eller sørover, litt sånn "så langt vi gidder" og fløyet hjem fra en sørligere flyplass, enten Atlanta eller Orlando/Miami.

Anonymkode: ad0fc...b77

Skrevet
På 26. desember 2017 den 12.42, Anonym bruker skrev:

Texas og Alabama er stater. Ikke byer. Men du vet at de er interessante?

USA er enormt. Ville også fokusert på et område, ikke forsøkt å gape over for mye på en gang. Med utgangspunkt i New York ville jeg leid bil og enten kjørt rundtur nordover med New England, Boston og Massachusetts generelt som mål - eller sørover, litt sånn "så langt vi gidder" og fløyet hjem fra en sørligere flyplass, enten Atlanta eller Orlando/Miami.

Anonymkode: ad0fc...b77

Ja jeg elsker begge 2 :) nei Albama er jo ganske liten :) Men dallas er jo en by :) har vert både i dallas og midland texas digget det og huntsville og Mobile i Albama :)

Anonymkode: a4510...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...