Gå til innhold

Noen som har hatt rosen hudinfeksjon og blitt innlagt på sykehus ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk komme ut idag etter nesten tre dager med antibiotika intravenøst siden det var juleaften. 

Har permisjon og skal tilbake om et par dager for nye prøver, mer medisiner osv. 

Hvordan blir det med sykemelding her ? 

Får man det på sykehuset? Kjenner kroppen er helt kjørt og kunne trengt hvile en god stund.. 

Anonymkode: 7dcc0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro du kan snakke med lege på sykehuset om sykemelding når du skal tilbake for prøver. Snakk med dem da, om du da bare tar blodprøver, be om at beskjed gis til lege som da kan vurdere sykemelding. Skrives man ut av sykehus og har behov for sykemelding er det normalt at sykehuset i hvert fall gir en foreløpig sykemelding.

Jeg har ikke hatt en slik infeksjon, men vet om ei som også var innlagt pga. det, men det er en del år siden, så husker dessverre ikke mer om det.

Pass på å unngå det meste av sukker siden det trigger betennelse og er mat for bakterier.

God bedring  :)

Anonymkode: 6895e...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har , ett par ganger også, ble sykemeldt . Husker ikke om sykemeldingen kom fra sykehus eller fastlegen 

Anonymkode: f4d5c...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge ble du sykmeldt? 

Anonymkode: 7dcc0...a32

 

Jeg husker ikke helt. Det var 1 eller 2 uker. Fikk deretter en kort sykemelding av fastlegen tror jeg.

Anonymkode: ee680...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...