Gå til innhold

eks kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe,prøvd og spørre venner men får forskjellige svar.Så kanskje noen av dere har opplevd det samme.

Gjør en historie kort,

Det ble slutt mellom meg og hun ekskjæresten min,hun flyttet laangt unna der vi er fra.Så ja et halvt år senere har jeg fått venneforslag fra noen av nye guttevennene sine fra den plassen hun flyttet til.

Hvorfor?

KUN SERIØSE SVAR

Ps:Hun kan man si som gjorde det slutt

Sier ikke "Hei" når vi møtes på gaten f.eks,bare ser på meg fleste ganger

Har vært sur etter det ble slutt,kanskje noen har lyvet til henne om meg osv

Anonymkode: a3ec1...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente her?

Din eks som flyttet for 6 mnd siden, som du ikke har kontakt med, har fått nye venner der hun har flyttet og noen av disse har lagt deg til som venn på FB?

Anonymkode: 6bcd5...416

Skrevet

Ja sant,er litt rart det synes mange.

Skrevet
På 24.12.2017 den 2.15, Anonym bruker skrev:

Din eks som flyttet for 6 mnd siden, som du ikke har kontakt med, har fått nye venner der hun har flyttet og noen av disse har lagt deg til som venn på FB?

Ja på FB

Skrevet

Høres ut som et fjortisopplegg hele greia. Du føler kanskje ikke det er et seriøst svar, men det er faktisk det. Hvor gamle er dere?

Det å legge til personer på fb man ikke kjenner, aldri har møtt er fjortisopplegg. Du trenger ikke forholde deg til disse og du trenger i hvert fall ikke godta dem som venner.

Når du og eksen går forbi hverandre hilser hun ikke på deg. Slett henne som venn på fb. Hun har tydeligvis gått videre. Om hun virkelig hadde vært interessert hadde hun sagt fra. Hvis hun likevel mot formodning skulle være interessert, men prøver å vise det med å ikke hilse på deg, bare sende deg blikk på gaten og få umodne nye kompiser til å sende deg venneforespørsler på fb, da er det også et fjortisopplegg som aldri kommer til å bli noe varig.

Gå videre - slett henne fra fb så slipper du påminnelser om henne.

Dropp alle slike fjortisopplegg. For det å vikle deg inne i en hel masse hva, hvorfor, kanskje slik situasjonen er blir også ganske fjortisaktig, for dere kommuniserer ikke med hverandre selv om dere har vært sammen, da er det heller ikke mye å bygge et forhold på.

Anonymkode: 915cb...7a1

Skrevet
På 24.12.2017 den 2.15, Anonym bruker skrev:

Han skriver venneforslag. Det er ikke ensbetydende med at de har lagt han til. 

Men, til HI. Hvordan vet du at dette er hennes guttevenner? Er dette personer du har søkt opp via hennes fb? Da er det naturlig at de kommer som forslag etter hvert. 

Anonymkode: a3072...c12

Skrevet

Venneforslag eller venneforespørsler? 

Det første er facebook sine fatamaskiner som har generert basert på felles kjente o.l.

Venneforespørsler vil si at sette mennesket aktivt har trykket på en knapp som indikerer at han vil være venn med deg. Eller kommet borti ved et uhell... 

Anonymkode: 324d8...f06

Skrevet
På 25.12.2017 den 2.47, Anonym bruker skrev:

Høres ut som et fjortisopplegg hele greia. Du føler kanskje ikke det er et seriøst svar, men det er faktisk det. Hvor gamle er dere?

Det å legge til personer på fb man ikke kjenner, aldri har møtt er fjortisopplegg. Du trenger ikke forholde deg til disse og du trenger i hvert fall ikke godta dem som venner.

Når du og eksen går forbi hverandre hilser hun ikke på deg. Slett henne som venn på fb. Hun har tydeligvis gått videre. Om hun virkelig hadde vært interessert hadde hun sagt fra. Hvis hun likevel mot formodning skulle være interessert, men prøver å vise det med å ikke hilse på deg, bare sende deg blikk på gaten og få umodne nye kompiser til å sende deg venneforespørsler på fb, da er det også et fjortisopplegg som aldri kommer til å bli noe varig.

Gå videre - slett henne fra fb så slipper du påminnelser om henne.

Dropp alle slike fjortisopplegg. For det å vikle deg inne i en hel masse hva, hvorfor, kanskje slik situasjonen er blir også ganske fjortisaktig, for dere kommuniserer ikke med hverandre selv om dere har vært sammen, da er det heller ikke mye å bygge et forhold på.

Anonymkode: 915cb...7a1

20+ alder

Har ikke godtatt dem som venner,men dette skjedde etter hun flyttet.

Har aldri hatt henne på fb faktisk,laget meg en ny fb etter det ble slutt.Hun har visst pratet om meg for hvordan skal andre vite hvem jeg er da som bor langt borte?

Tror hun ikke tørr og ta kontakt for jeg har merket tidligere at hun sier noe annet til fellesvenn en hun sa til meg.Kompis sa at hun noen ganger snur seg etter meg når vi har gått forbi hverandre og når vi kjør bil så ser hun mot bilen til man passerer henne.Også lagt til venner av meg på fb som hun ikke likte.Virker som fjortisopplegg ja.

"for dere kommuniserer ikke med hverandre selv om dere har vært sammen" ?

Skrevet
På 25.12.2017 den 8.26, Anonym bruker skrev:

Han skriver venneforslag. Det er ikke ensbetydende med at de har lagt han til. 

Men, til HI. Hvordan vet du at dette er hennes guttevenner? Er dette personer du har søkt opp via hennes fb? Da er det naturlig at de kommer som forslag etter hvert. 

Anonymkode: a3072...c12

Kompis sa at dem er på hennes fb

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Venneforslag eller venneforespørsler? 

Det første er facebook sine fatamaskiner som har generert basert på felles kjente o.l.

Venneforespørsler vil si at sette mennesket aktivt har trykket på en knapp som indikerer at han vil være venn med deg. Eller kommet borti ved et uhell... 

Anonymkode: 324d8...f06

Ikke venneorslag,dem har lagt meg til som venn/venneforespørsler

Skrevet

Gå videre. Glem henne

Dette ble for fjortiss 

Anonymkode: 46ff5...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...