Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Alene uten barna i kveld? Hvordan går det? Anonymkode: 410a2...65f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 De leveres i morgen. Litt vanskelig i og med at et av barna nekter og bare gråter og det andre gleder seg Anonymkode: a754f...f86
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Den er ikke lett. Lurt å vise/fortelle at du gleder deg til dine planer og gleder deg til å se dem igjen når de kommer tilbake... Barna kan lett ha dårlig samvittighet for den de ikke skal feire med... Anonymkode: 410a2...65f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: De leveres i morgen. Litt vanskelig i og med at et av barna nekter og bare gråter og det andre gleder seg Anonymkode: a754f...f86 Takk Gud for denne tråden. Samme her. Leverte i går, henter om 4 netter. Første gang de er borte. Faren gikk fra meg da jeg var gravid, han var utro og barna feirer np i han og hennes nye hjem. Har klart meg så bra i bruddet til nå. I kveld kollapset alt. Selvmedlidende og bitter. Ingen familie her, lang reise (Finnmark), ble på Østlandet for «barnas skyld», fars by med hans familie 😭😭👹🤬👹👹👹👹👹 Anonymkode: 2db0e...f85
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Julen er no dritt slik sett.. Leverte barna fra meg tidligere i dag.. ser dem igjen om noen dager. Er også på feil kant av landet pga barna/barnefaren, ingen familie her. Har heldigvis gode planer i morgen. Men viktig å gjøre noe hyggelig for seg selv, Netflix og sjokolade er ok!! Og helt greit å være selvmedlidende også. For det ække greit. Trøsten er at vi har det bedre uten drittsekkene til ex -resten av året!! Stå på damer! Er ikke alene om dette!! Anonymkode: 410a2...65f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Barna er hos far. I kveld koser jeg meg med litt vin, sjokolade og Netflix. Huset er pyntet og i morgen kommer 3 venninner til julemiddag. Gleder meg😊🎄 4.juledag kommer ungene hjem igjen❤️ God jul til dere alle sammen✨ Anonymkode: 5c0c7...c11
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 Mine er også levert. Alltid like tungt. Tredje jula nå.. blir ikke bedre med tiden. MEN midt i tomheten og savnet, er jeg glad jeg ikke går disse familefagene i møte, bundet fast i et ulykkelig ekteskap. DET er en lettelse. Selv om jeg ikke har finne lykken på nytt. Nyter å være aleine og alt fokus på barna når jeg er med de. Anonymkode: e2796...f64
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 Barna ble levert til far i går, og jeg ser dem igjen den 29. De gleder seg til jul og til å feire med fars familie og nye kjæreste. Vi har avtalt å snakke på telefon og facetime, og jeg har fortalt at jeg gleder meg til jul med min familie. Og det er faktisk helt sant, jeg reiste hjem hit i går (har all familie i utlandet), og jeg skal bruke julen med foreldre, søsken, onkler, tanter, fetre, kusiner og gode gamle venner. Og jeg er ikke trist, vet at barna har det bra, og vi har så utrolig mange hyggelige stunder sammen selvom vi ikke er sammen i år på juleaften. Så da velger jeg å sette pris på godt selskap, god mat og julefred og ro her hvor jeg er Anonymkode: 597f5...609
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 Flinke folk altså! 💃 Anonymkode: 410a2...65f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #10 Skrevet 23. desember 2017 Mine skulle egentlig feire med sin far, men han valgte nok en gang å stikke, glemte datterens bursdag å(jeg minte han på før så klart) har nå ikke ringt dem på over 1 måned, kun spurt meg 2 ganger hvordan de har det. jeg er sjeleglad for at de er her nå selvfølgelig!!👏🏼☺️ og de er glade også. Men jeg vet det er sårt at han stikker hele tia. Største barnet har begynt å vise skuffelse over far nå, men minste savner han innimellom. Dumt når han egentlig er god, men prioriterer så feil..Jeg kunne aldri bare på ubestemte tider og grunner vært ca 40% i utlandet i siste året...? Nei, vi skal klare å kose oss vi😊 Tenk det blir så deilig å se dem igjen da, med litt mer energi å kanskje? Lov å si det? 😝 Vil ønske alle dere en god jul ❤️ Og håper barna har det godt med pappane sine😊❤️ Anonymkode: 70618...544
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #11 Skrevet 24. desember 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine skulle egentlig feire med sin far, men han valgte nok en gang å stikke, glemte datterens bursdag å(jeg minte han på før så klart) har nå ikke ringt dem på over 1 måned, kun spurt meg 2 ganger hvordan de har det. jeg er sjeleglad for at de er her nå selvfølgelig!!👏🏼☺️ og de er glade også. Men jeg vet det er sårt at han stikker hele tia. Største barnet har begynt å vise skuffelse over far nå, men minste savner han innimellom. Dumt når han egentlig er god, men prioriterer så feil..Jeg kunne aldri bare på ubestemte tider og grunner vært ca 40% i utlandet i siste året...? Nei, vi skal klare å kose oss vi😊 Tenk det blir så deilig å se dem igjen da, med litt mer energi å kanskje? Lov å si det? 😝 Vil ønske alle dere en god jul ❤️ Og håper barna har det godt med pappane sine😊❤️ Anonymkode: 70618...544 God jul til deg også! Bra barna dine har en mer stabil mamma enn pappaen er. 😊 Ja klart det er fordeler også. Når barna kommer tilbake og vi reiser på nyttårsferie er bilen pakket klart (i ro uten barneståk), mor har fått en pause og energipakken ladet litt opp. Fordeler oppi ulempene er det! Anonymkode: 410a2...65f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #12 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har min første jul uten i år...Føler meg tom. Men nå har det vært mye på flere kanter her denne tiden, så det er nok og en av grunnene til at jeg kunne vært foruten hele julen i år. Skal være glad når den er over.. ☺️ God jul damer❤️ Anonymkode: 7a517...946
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #13 Skrevet 24. desember 2017 Har hvert alene i mange så nå nyter jeg det. 🎁🎄🎅🏻 Men kjekt når de kommer hjem igjen. 💙💜 Anonymkode: 07369...347
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #14 Skrevet 24. desember 2017 har vert gift 3 ganger, og har barn med alle, de 2 elsde er 23 og 25 med egen familier som skal feire hos far i år, de mellomste på 14 og 13 skal til sin far, stemor og lillebror og de 3 minste på 6.4 og 6mnd har ikke mer kontakt med far ,da han kuttet oss helt ut,men de skal til mine foreldre da jeg må jobbe kveld i år :/ så får ikke vert sammens med noen av barna mine, de dro alle sammen i går, og kommer hjem mandag Anonymkode: 16a21...0e6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #15 Skrevet 24. desember 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: har vert gift 3 ganger, og har barn med alle, de 2 elsde er 23 og 25 med egen familier som skal feire hos far i år, de mellomste på 14 og 13 skal til sin far, stemor og lillebror og de 3 minste på 6.4 og 6mnd har ikke mer kontakt med far ,da han kuttet oss helt ut,men de skal til mine foreldre da jeg må jobbe kveld i år :/ så får ikke vert sammens med noen av barna mine, de dro alle sammen i går, og kommer hjem mandag Anonymkode: 16a21...0e6 Har du ikke permisjon? Anonymkode: 3f095...a86
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #16 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du ikke permisjon? Anonymkode: 3f095...a86 hadde bare 3mnd, da jeg ikke hadde råd til og gå hjemme mer, han elsde er på sfo, lillebror i bhg og minstebror skal være hos bestemor til august,så bhg Anonymkode: 16a21...0e6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #17 Skrevet 24. desember 2017 Jeg og unegne tusler rundt nå, ordner det siste vi skal ordne før de blir hentet. Minsta har grodd fast på badet virker det som. Jeg har fått beskjed om å sy på en kjole hun skal ha på seg, men jeg aner ikke hva så blir spennende å se om jeg får ordnet det før hun blir hentet. En pre-fjortissen så det er litt spennende å snakke med henne om dagen 😂 Jeg gleder meg til å nyet kvelden på sofaen alene, endelig en alene kveld. Ett vennepar kommer innom og leverer en hund etterpå, så får litt voksenkontakt når de leverer og henter, men ingen julemat eller julaften i den forstand. Julaften uten unegne er ikke julaften, så den dagen nytes helt alene. En av de få gangene i året jeg har barnefri, så den skal nytes. Barnefar har kun unegne to dager i året på besøk med hans familie, utover detet er faren her når ham er på samvær med de (grunnene trenger vi ikke å ta her) Ungene har ikke veldig lyst til å feire med far, men når jeg har sagt det ikke blir julaften selv om de er hjemme så går det bedre. Den julen de er hos far åpner vi gaver en annen dag det passer. Imorra skal vi åpne gaver her, da kommer mine foreldre også. Tidligere hadde jeg samboer, han hadde barn og det var kun hans mor som fikk lov å være der. (Jeg og ungene orket ikke å ta den krangelen eller heftige diskusjonen, så i år gleder vi oss mer enn noen gang. Samlivsbrudd kan være veldig positivt også, i år har vi virkelig nyti førjulstiden) jeg hører ofte hvor trist det må være å feier jul uten unegne. Jeg skjønner faktisk ikke hva de mener eller hvorfor det skal være det. Det blir hva du gjør det til også. Jeg vet at ungene koser seg på julaften selv om de ikke har så lyst til å dra til faren og hans familie, men jeg vet de får en fin kveld. Jeg nyter barnefri og gjør akkurat det jeg ønsker. Jeg har blitt invitert til min familie, naboen har invitert meg og venneparet jeg skal passe hunden for har invitert meg så jeg må ikke være alene, men det er akkurat det jeg vil. Jeg skal ikke sitte her og sippe over hvor trist livet er, jeg skal sitte her og nyte hvor deilig livet er. Ungene har en fin julefeiring (jeg har alltid en stående invitssjon til å feire med de også, det har jeg hatt siden samlivsbruddet. Vi fungerte ikke som kjærester og samboere, så ikke noe problem der. Det kunne vært veldig hyggelig, men en barnefri kveld frister mye mere når jeg så sjeldent har det. Jeg jobber også det året jeg ikke har ungene, så da er det deilig å lande i sofaen når jeg kommer hjem. I år er ikke jobben åpen, så for første gang har jeg fri og nyter morran med ungene. Eller jeg har tv på, fyrt i peisen, pakker inne det siste og ordner litt mens de nå i skrivende stund begge to har låst seg inne på badet.) Anonymkode: 0f26a...2d9
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #18 Skrevet 25. desember 2017 Her feirer barna jul med sin far og min eks-svigerfamilie. Jeg unner dem virkelig det, for julen der er alltid så utrolig koselig! synes ikke det er trist, for barna liker det og jeg er glad på deres vegne. Selv tar jeg det rolig og har feirer en rolig jul med kun voksne familiemedlem. Litt herlig det også Gleder meg til å få barna hjem igjen og høre dem fortelle ALT fra julekvelden ❤ Anonymkode: c66e4...47d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #19 Skrevet 25. desember 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og unegne tusler rundt nå, ordner det siste vi skal ordne før de blir hentet. Minsta har grodd fast på badet virker det som. Jeg har fått beskjed om å sy på en kjole hun skal ha på seg, men jeg aner ikke hva så blir spennende å se om jeg får ordnet det før hun blir hentet. En pre-fjortissen så det er litt spennende å snakke med henne om dagen 😂 Jeg gleder meg til å nyet kvelden på sofaen alene, endelig en alene kveld. Ett vennepar kommer innom og leverer en hund etterpå, så får litt voksenkontakt når de leverer og henter, men ingen julemat eller julaften i den forstand. Julaften uten unegne er ikke julaften, så den dagen nytes helt alene. En av de få gangene i året jeg har barnefri, så den skal nytes. Barnefar har kun unegne to dager i året på besøk med hans familie, utover detet er faren her når ham er på samvær med de (grunnene trenger vi ikke å ta her) Ungene har ikke veldig lyst til å feire med far, men når jeg har sagt det ikke blir julaften selv om de er hjemme så går det bedre. Den julen de er hos far åpner vi gaver en annen dag det passer. Imorra skal vi åpne gaver her, da kommer mine foreldre også. Tidligere hadde jeg samboer, han hadde barn og det var kun hans mor som fikk lov å være der. (Jeg og ungene orket ikke å ta den krangelen eller heftige diskusjonen, så i år gleder vi oss mer enn noen gang. Samlivsbrudd kan være veldig positivt også, i år har vi virkelig nyti førjulstiden) jeg hører ofte hvor trist det må være å feier jul uten unegne. Jeg skjønner faktisk ikke hva de mener eller hvorfor det skal være det. Det blir hva du gjør det til også. Jeg vet at ungene koser seg på julaften selv om de ikke har så lyst til å dra til faren og hans familie, men jeg vet de får en fin kveld. Jeg nyter barnefri og gjør akkurat det jeg ønsker. Jeg har blitt invitert til min familie, naboen har invitert meg og venneparet jeg skal passe hunden for har invitert meg så jeg må ikke være alene, men det er akkurat det jeg vil. Jeg skal ikke sitte her og sippe over hvor trist livet er, jeg skal sitte her og nyte hvor deilig livet er. Ungene har en fin julefeiring (jeg har alltid en stående invitssjon til å feire med de også, det har jeg hatt siden samlivsbruddet. Vi fungerte ikke som kjærester og samboere, så ikke noe problem der. Det kunne vært veldig hyggelig, men en barnefri kveld frister mye mere når jeg så sjeldent har det. Jeg jobber også det året jeg ikke har ungene, så da er det deilig å lande i sofaen når jeg kommer hjem. I år er ikke jobben åpen, så for første gang har jeg fri og nyter morran med ungene. Eller jeg har tv på, fyrt i peisen, pakker inne det siste og ordner litt mens de nå i skrivende stund begge to har låst seg inne på badet.) Anonymkode: 0f26a...2d9 Så trist alt sammen Anonymkode: 61bd4...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå