Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jada er det bare å prøve videre. TR kom i dag:tristbla: Så da er vi i gang med ny prøveperiode så snart jeg er ferdig med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 17.44, Leiia skrev:

Åh grattis!! 😍

Siden jeg vet befruktingsdato 12 april og har hatt litt snodige sykluser med lenge siden siste mens regner jeg fra el, og da sier terminkalkulatoren 3 Jan her. Dette føles uvirkelig! 

Jeg begynte å.blø for noen dager siden, så mistet spiren.. skikkelig trist nå 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎15‎.‎05‎.‎2018 den 12.06, Knerten <3 skrev:

Jeg begynte å.blø for noen dager siden, så mistet spiren.. skikkelig trist nå 💔

Veldig trist å høre Knerten :(

Jeg mistet også, tidligere enn deg dog, så er igjen 7 dpo nå og venter og håper igjen på den berømte svake streken om noen dager. Here we og again... 

Håper jeg ser både deg og meg med gladbeskjed igjen snart. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 12.06, Knerten <3 skrev:

Jeg begynte å.blø for noen dager siden, så mistet spiren.. skikkelig trist nå 💔

Uff. så leit Knerten. Håper du lykkes neste gang. Ikke mist håpet.Satser på at spiren vil sitte hos oss begge om ikke så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2018 den 0.03, Leiia skrev:

Veldig trist å høre Knerten :(

Jeg mistet også, tidligere enn deg dog, så er igjen 7 dpo nå og venter og håper igjen på den berømte svake streken om noen dager. Here we og again... 

Håper jeg ser både deg og meg med gladbeskjed igjen snart. Stor klem

Det var trist å høre😢 Håper det vil gå bedre neste gang. Håper og tror at spiren sitter neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer snart ikke vente med å starte prøvingen....

sagt vi skal starte prøvingen på slutten av juli start august🌸😃

Hadde vært perfekt med Maibarn!

har 2 sommerbarn fra før som satt på førsteforsøk🙏🏻

 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 9.05, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Uff. så leit Knerten. Håper du lykkes neste gang. Ikke mist håpet.Satser på at spiren vil sitte hos oss begge om ikke så lenge

Ja skikkelig leit 💗. Håper d er mulig å bli gravid igjen.  Krysser fingrene for deg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja skikkelig leit 💗. Håper d er mulig å bli gravid igjen.  Krysser fingrene for deg 💗

Klart det er mulig. Må jo bare håpe. Jo takk. Nå er det bare å vente. Ikm 12 juni. Så venter i spenning og symptom jaktingen er i gang😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom endelig TR etter 13 måneder. Så er forhåpentligvis snart igang igjen med prøvingen. 🙂 2 mann kom ikke før jeg ga  meg helt med ammingen da men... og ammer fortsatt litt ennå, så har vel ikke helt forhåpninger før jeg gir meg med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Klarte ikke å la være å ta test i går. Og den viste svakt positivt! Så da er jeg vel gravid!? Tør nesten ikke tro det. Må nok teste neste uke igjen, bare for å få det helt bekreftet...Men har alle symptomene som sist. Må tisse ofte. er småuggen i magen som før jeg skal ha mensen.

Men er ganske bekymret for at jeg skal miste denne gangen også. Så håper bare at det går godt denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg på barnimagen igjen etter lang tid :) og ser det er flere som prøver på nummer 3 :) Jeg er i første pp nå og har gått på pilla konstant og uten opphold så har ikke peil på noe syklus eller noe. Må bare tippe meg litt frem til eggløsning så er spent. De to første kom på første forsøk så har nok alt for høye forventninger om at ting skal gå like greit nå...

Sånn rent tipping vil neste mens være 12 juli så blir vel hetende IKM uke 28 her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KmammaK skrev:

Da er jeg på barnimagen igjen etter lang tid :) og ser det er flere som prøver på nummer 3 :) Jeg er i første pp nå og har gått på pilla konstant og uten opphold så har ikke peil på noe syklus eller noe. Må bare tippe meg litt frem til eggløsning så er spent. De to første kom på første forsøk så har nok alt for høye forventninger om at ting skal gå like greit nå...

Sånn rent tipping vil neste mens være 12 juli så blir vel hetende IKM uke 28 her da :)

Velkommen 😀👍🏽 Kjekt st det blir flere her inne! Hvilken alder er det på barna dine? 😉 

håper spiren sitter ganske raskt!!👍🏽🌸 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2018 den 8.16, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hei. Klarte ikke å la være å ta test i går. Og den viste svakt positivt! Så da er jeg vel gravid!? Tør nesten ikke tro det. Må nok teste neste uke igjen, bare for å få det helt bekreftet...Men har alle symptomene som sist. Må tisse ofte. er småuggen i magen som før jeg skal ha mensen.

Men er ganske bekymret for at jeg skal miste denne gangen også. Så håper bare at det går godt denne gangen..

Hvordan går det med deg? 😉

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2018 den 22.45, Firework skrev:

Der kom endelig TR etter 13 måneder. Så er forhåpentligvis snart igang igjen med prøvingen. 🙂 2 mann kom ikke før jeg ga  meg helt med ammingen da men... og ammer fortsatt litt ennå, så har vel ikke helt forhåpninger før jeg gir meg med den. 

Hvordan går det med deg? 

Alder på kommende storesøsken?😬

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med deg? 😉

Anonymkode: 5d987...aa4

Åja. Jeg er gravid!😍 er 5+5 i dag😁 Så håper bare at denne spiren vil vokse å gro som den skal. Mistet sist i uke 6. så venter spent på TUL den 17/7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Åja. Jeg er gravid!😍 er 5+5 i dag😁 Så håper bare at denne spiren vil vokse å gro som den skal. Mistet sist i uke 6. så venter spent på TUL den 17/7..

Hurra!! gratulerer så mye 😀 

Håper spiren klorer seg fast🌸🙏🏻

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Velkommen 😀👍🏽 Kjekt st det blir flere her inne! Hvilken alder er det på barna dine? 😉 

håper spiren sitter ganske raskt!!👍🏽🌸 

Anonymkode: 5d987...aa4

Takk :) 

7 og 4 😃

ja er super spent 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Åja. Jeg er gravid!😍 er 5+5 i dag😁 Så håper bare at denne spiren vil vokse å gro som den skal. Mistet sist i uke 6. så venter spent på TUL den 17/7..

Gratulerer såå mye!💗

Her er jeg i gang m dobbel pergo etter sa. El i disse dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere damer? 🙂 

 

Anonymkode: 5d987...aa4

Prøvd i ett år nå. Hadde en SA i april. Nå vet jeg ikke om dette vil gå.. er jo 37 år. Har el i disse dager.

M dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter spent på TUL i morgen. Håper bare og krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Har hatt litt småblødninger et par ganger, så ble selvfølgelig veldig nervøs av det. ringte legevakt, som sa at det var helt normalt. 25% av alle gravide har visst blødninger i løpet av svangerskapet. Ble noe beroliget, men kjenner likevel på redselen for at det går galt denne gangen også...

Endret av håpefullmammablir3barnsmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nok en gang tilbake til denne gruppa. Har hatt nok en MA😩. Så er utrolig lei meg. Håper virkelig at det skal gå bedre neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen 2 dager av mensen. Kjører dere på med sex med en gang den er ferdig? Eller venter dere noen dager før dere har sex? 

Mener å huske at vi hadde sex annenhver dag/hver dag etter TR sist... 🤔

Har kjøpt EL tester. Men vurderer å droppe det første prøveperiode😝 

 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 12.38, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Da er jeg nok en gang tilbake til denne gruppa. Har hatt nok en MA😩. Så er utrolig lei meg. Håper virkelig at det skal gå bedre neste gang. 

Så trist å høre😢 Krysser fingrene for deg 😘

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...