Gå til innhold

Hvor ville du dratt på ferie med din 11 åring?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Barna får i gave av oss en reise hver, det ene barnets reise er i boks og det står igjen reisen til 11 åringen . En uke meg og han ett «sol og bad» sted... hva ville dere valgt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i Disneyland Paris i sommer med min 10 (snart 11) åring og det var helt topp, minne for livet. 

Men det er jo ikke bad og sol da, og kanskje heller ikke noe man tar med bare et av barna på

Anonymkode: ffae3...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag😊 temaparker er vi ferdig med begge to. Vi ønsker oss varme og noen spennende opplevelser. Noe å se/ gjøre som man ikke gjør i hverdagen . Hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

New York står helt klart på listen over steder vi må besøke, men da vil jeg ha med mannen og begge barna😊 hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dratt til København med min 11-åring, men sol og bad sier du  - hm - hun ville nok foretrukket hotellet vi var på for et par år siden: Cala Azul Garden i Cala d'Or på Mallorca. Jeg ville foretrukket Kroatia, kanskje Vings hotell på Brac, Waterman Supetrus Resort. Jeg er ikke noen fan av charter, men hvis bare jeg og datteren min skulle dradd, hadde jeg nok satset på det likevel. 

Anonymkode: 99a32...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania, Kroatia, Albania eller Portugal. Har reist alene med barn i disse landene. Ikke for langt og mye å finne på :)

Anonymkode: 3c5f3...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reiste alene til NYC med min 12 åring, helt fantastisk. 

Liker 11 åringen fotball? Hva med en reise til byen med favorittlaget og gå på kamp? 

Hvis det er sol og bad, er Alcudia helt supert. Meloneras på Gran Canaria er også kjempefint. 

Anonymkode: 8f04b...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reiste alene til NYC med min 12 åring, helt fantastisk. 

Liker 11 åringen fotball? Hva med en reise til byen med favorittlaget og gå på kamp? 

Hvis det er sol og bad, er Alcudia helt supert. Meloneras på Gran Canaria er også kjempefint. 

Anonymkode: 8f04b...95e

Ikke fotball på han her nei😊 det blir en sportstur på broren, den turen er i boks😊 det blir nok en uke med sol og bad ett sted. Hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er både sol, bad og storby. Ellers er jeg veldig glad i Mallorca, både med og uten barn. Fine utflukter på "innlandet" også. 

Anonymkode: 37bae...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flere år i Syden med datteren min fra hun var 9 år. Sunwinghotell. Mye aktiviteter for barna og mange barn å bli kjent med. God mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange forslag 😊 tenker vi snart finner noe aktuelt . Alt av barneklubber osv er uaktuelt . Skal sjekke litt de forslagene dere har kommet med. Takk igjen 😊hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Takk for forslag😊 temaparker er vi ferdig med begge to. Vi ønsker oss varme og noen spennende opplevelser. Noe å se/ gjøre som man ikke gjør i hverdagen . Hi 

Hvorfor spør du ikke barnet?? 

Anonymkode: e4684...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør du ikke barnet?? 

Anonymkode: e4684...e61

Fordi barnet ikke har andre ønsker enn sol og bad. Jeg regner dessuten med at voksne kan svare lettere på ett slikt spm . Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er supert.

Kroatia har mange fine steder med morsom natur.

gdansk med Sopot

Syd England er min favoritt men der kan man ikke garantere sol. 

Malta

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Musemora skrev:

Las Vegas

Takk for forslag 😊 tror kanskje ikke vi går for akkurat Vegas 😊 hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...