Gå til innhold

For en idiot samboer er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært borte i 3 uker pga jobb. Kom hjem i forgårs til stor glede for oss alle. Jeg jobber fullt og har hatt jobb, barn og hus alene. Handlet inn alt, lager alt klart og styrt og stelt til jul. Spurte han om han kunne vaske over gulvene i dag. «Hø? Jeg har nettopp komt hjem fra jobb, så det gjør jeg ikke!» er det mulig?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykket litt for fort der. Enden på visa blei jo at jeg mygla litt og han stakk til en kompis. Jeg har vært alenemor før og fy søren, det er MYE bedre enn å irritere seg over en voksen mann altså! Dagens utblåsning 😡

Skrevet

Jeg er også sammen med en idiot (iallefall akkurat idag). Skal vi sende dem på oppdragelsesleir hos Sug Lut og Fru Banderas? Vurderer å kjøpe strømhalsbånd til han. 

Samboeren din er en tosk, iallefall akkurat nå. Du kan godt hilse han fra meg og si det.

Skrevet

Ja fy faen altså! Gir han bort gratis på Finn.no. Tror oppdragelsen er en tapt sak, Iallefall her i gården:

Skrevet

Send dem hit på treningleir! Jeg har oppdratt mannen min, fra  innbitt og bortskjemt ungkar til velfungerende familiefar som ser når gulv skal vaskes, osv. 

💪

Anonymkode: 1319d...fad

Skrevet

Når ting har roet seg litt, må du forklare ham at du også har vært på jobb + vært alene med barn.

Forhåpentligvis forstår han det når han får tenkt seg om.

Anonymkode: 08946...ef0

Skrevet

Strømhalsbånd!!! Hahahaha ❤️ jeg trenger til eksen, barnas far 🤬👹👹👹

Anonymkode: abb0f...f67

Skrevet
2 timer siden, Mumua skrev:

Jeg er også sammen med en idiot (iallefall akkurat idag). Skal vi sende dem på oppdragelsesleir hos Sug Lut og Fru Banderas? Vurderer å kjøpe strømhalsbånd til han. 

Samboeren din er en tosk, iallefall akkurat nå. Du kan godt hilse han fra meg og si det.

Jeg sender med min også!!

Skrevet

Med strømhalsbånd ordnes faktisk det meste lokalt, det er en av fordelene, da slipper dere å ta dem ut av vante omgivelser og kan skreddersy opplegget til lokale forhold. Potensielle bieffekter er forbigående ereksjonssvikt og lettskremthet, men ingen vil jo pule en idiot uansett, så det går seg til i 90% av tilfellene innen puling i det hele tatt er mulig å forestille seg. De resterende 10% ender i skifteretten.

Skrevet
15 minutter siden, sug lut skrev:

Med strømhalsbånd ordnes faktisk det meste lokalt, det er en av fordelene, da slipper dere å ta dem ut av vante omgivelser og kan skreddersy opplegget til lokale forhold. Potensielle bieffekter er forbigående ereksjonssvikt og lettskremthet, men ingen vil jo pule en idiot uansett, så det går seg til i 90% av tilfellene innen puling i det hele tatt er mulig å forestille seg. De resterende 10% ender i skifteretten.

Ereksjonssvikt er intet problem, mor sparer seg til nissen uansett 🎅 

Skulle det føre til et lite hjertestopp så er det vel bare å smelle dem i gang igjen. Det blir strømhalsbånd i julestrømpa imårra.

Skrevet
15 minutter siden, sug lut skrev:

Haha slikt halsbånd vil jeg ha. Min mann klarer ikke å stå opp tidlig (fordi han heller prioriterer søvn), og det irriterer meg grenseløst!! Hadde med glede gitt han støt som en "morgen alarm" hehe....

Anonymkode: e8872...ac1

Skrevet

Var på et foredrag for litt siden der et av temaene var om å avklare forventninger. Ikke bare om å fortelle barn hva som skal skje da og da, men og at det kan overføres til forholdene i hjemmet. Dere burde kanskje ha avklart dette før han kommer hjem? Ikke alle mannfolk som skjønner dette med å bidra ;)

Anonymkode: 558a1...4a3

Skrevet
5 timer siden, cherry coke skrev:

Han har vært borte i 3 uker pga jobb. Kom hjem i forgårs til stor glede for oss alle. Jeg jobber fullt og har hatt jobb, barn og hus alene. Handlet inn alt, lager alt klart og styrt og stelt til jul. Spurte han om han kunne vaske over gulvene i dag. «Hø? Jeg har nettopp komt hjem fra jobb, så det gjør jeg ikke!» er det mulig?? 

Da gir du ham en "julegave" på sengen i morgen tidlig. En eske med et kort inni. På kortet står det at du kommer til å bestille time til familievernkontoret. Hvis han vil beholde familien så blir han med. Hvis ikke forventer du at han finner seg et annet hotell å bo på når han er hjemme fra jobb.

Mokker han - fortell ham at mens han har vært borte (på sjøen) og jobbet maks 12-timers dager, trolig fått servert alle måltider, sluppet å vaske selv, dvs. hatt 12 timer i døgnet helt fri - så har du sover 5-8? timer om natten, innimellom blitt vekket på natten av ungene. Dvs. Du har hatt full jobb på jobb og så har du hatt 8-13 timer med jobb hjemme etterpå, aldri fri, aldri avlastning. Og så spør du ham hvem som jobber mest og minst når han er borte på jobb.

Kommentaren hans viser at han ser på hjemmet deres som et hotell, et sted han drar til for å ha fri. Han forteller deg at han ikke tar sitt ansvar for hjem og familie, og han forteller deg at han ser på deg som sin personlige tjener. At han stakk av til en kompis og overlot alt til deg atter en gang understreker bare akkurat det han forteller deg.

Det hadde vært full skjerpings asap eller flytting om han hadde vært min.

Anonymkode: 91bbe...2ac

Skrevet
5 timer siden, Mumua skrev:

Oi oi, her blir mine egenskapet muligens overvurdert? Takker dog for tilliten!

Nå skal ikke jeg uttale meg om andres oppdragelsesevner, men vi kan i alle fall med sikkerhet slå fast at to uker hos meg hadde gjort at enhver annen kvinne ville fremstått som et fantastisk tilbud, for jeg er et mildt helvete å være på leir hos. Spesielt om leirdeltakeren er neandertal, og det kan det jo virke som om er tilfelle her. Høy og mørk med verbal pisk er bare forbokstaven. Han ville tryglet om å komme tilbake til deg, Kirsebærcola, og han ville gjort alt han kunne for ikke å bli straffet med opphold i Banderas' leir igjen.

Liker for øvrig tanken om det halsbåndet.

Skrevet
8 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Oi oi, her blir mine egenskapet muligens overvurdert? Takker dog for tilliten!

Nå skal ikke jeg uttale meg om andres oppdragelsesevner, men vi kan i alle fall med sikkerhet slå fast at to uker hos meg hadde gjort at enhver annen kvinne ville fremstått som et fantastisk tilbud, for jeg er et mildt helvete å være på leir hos. Spesielt om leirdeltakeren er neandertal, og det kan det jo virke som om er tilfelle her. Høy og mørk med verbal pisk er bare forbokstaven. Han ville tryglet om å komme tilbake til deg, Kirsebærcola, og han ville gjort alt han kunne for ikke å bli straffet med opphold i Banderas' leir igjen.

Liker for øvrig tanken om det halsbåndet.

Jeg er karakterisert som en "håndfull" selv og har tuktet mye rart opp gjennom tidene, men ikke en gang pisk duger på denne karen. Det må være det portugisiske jeggirfaenialt-genet han har. Halsbåndet er pent pakket ned i julestrømpa hans sammen med 0.5 kg rakfisk, time til sterilisering, ørevoksfjerner og skinnhansker (er da ikke bare jævlig heller) som takk for årets innsats på hjemmefronten. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når ting har roet seg litt, må du forklare ham at du også har vært på jobb + vært alene med barn.

Forhåpentligvis forstår han det når han får tenkt seg om.

Anonymkode: 08946...ef0

Jeg gav han ei skrape han seint vil glemme. Han får ALDRI oppføre seg som en bortskjemt hotellgjest igjen, aldri. Og det tror jeg ikke han tør heller. Fra idiot til pusekatt på no time.

Skrevet
2 minutter siden, cherry coke skrev:

Jeg gav han ei skrape han seint vil glemme. Han får ALDRI oppføre seg som en bortskjemt hotellgjest igjen, aldri. Og det tror jeg ikke han tør heller. Fra idiot til pusekatt på no time.

Sånt skal det gjøres 😁 jeg gav akkurat min mann en overhøvling også, han trodde at det var helt ok å sette seg ned med en øl å slappe av mens jeg fyker rundt å vasker, bretter klær, rydder, oppdrar unger , pakket inn gaver og lager div desserter til i morgen. 

Han tok hintet ganske raskt, nå sitter jeg med beina på bordet mens han legger unger og lager biff til oss 😁😂😉

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er jeg som har en idiot-mann i dag. 

Fadern assa. Her leker jeg med ungene hele dagen, kler på dem og er ute, vasker to bad, bretter klær og tar ut av oppvaskmaskinen. For ikke å snakke om frokost og lunsj. Deretter lagde jeg deilig middag, og mannen presterer å klage på maten?! Wtf, lissom?? Og attpåtil presterer han å bli sur når jeg furter på han pga oppførselen hans?!? Hva er det med disse mannfolka nå om dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...