Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Feirer jul på østlandet, og skal lage en juledessert som supplement til multekremen. Men hva er virkelig GOD juledessert? Karamellpudding? Riskrem er det ikke noen som vil ha. Anonymkode: 728d7...fcb
3 i april Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Dronning Maud 😘. Har aldri møtt noen som ikke liker den. Enkelt å lage er det også 😊
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, 3 i april skrev: Dronning Maud 😘. Har aldri møtt noen som ikke liker den. Enkelt å lage er det også 😊 Da har du ikke møtt meg😉 Anonymkode: 98f78...cbe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Karamellpudding er uten tvil det beste. Anonymkode: 7cc01...dc7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Karmellpuddig multekrem Anonymkode: 9e84a...bc9
Spanskeflua Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 Bringebæriskake med marengsbunn. Fantastisk godt og friskt etter den tunge julematen!
SaraAndersen Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 Riskrem med jordbærsaus og et hint sitron. M-m. :-P Om du/dine ikke har smakt dette før. ANBEFALES DET! Croquembouche. (Vannbakkels m. vaniljekrem + karamellknekk) enkelt å lage porsjoner og ser fantastisk ut etter en saltrik middag.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #10 Skrevet 23. desember 2017 10 minutter siden, SaraAndersen skrev: Riskrem med jordbærsaus og et hint sitron. M-m. :-P Om du/dine ikke har smakt dette før. ANBEFALES DET! Croquembouche. (Vannbakkels m. vaniljekrem + karamellknekk) enkelt å lage porsjoner og ser fantastisk ut etter en saltrik middag. Croquembouche en fantastisk men det tar mange timer å lage. Ikke noe jeg hadde forsøkt meg på for første gang i jula. Karamellpudding er en god ide, men vennligst lag den fra bunn i så fall. Anonymkode: 60d63...da7
SaraAndersen Skrevet 23. desember 2017 #11 Skrevet 23. desember 2017 58 minutes ago, Anonym bruker said: Croquembouche en fantastisk men det tar mange timer å lage. Ikke noe jeg hadde forsøkt meg på for første gang i jula. Karamellpudding er en god ide, men vennligst lag den fra bunn i så fall. Anonymkode: 60d63...da7 Man kan jukse og kjøpe ferdige bakkels, men ser poenget ditt. ^ - ^ Juletiden er kanskje ikke den beste tiden å prøve de.
Mandys Skrevet 23. desember 2017 #12 Skrevet 23. desember 2017 Julepannacotta, evt vanlig pannacotta ☺️
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #13 Skrevet 23. desember 2017 Vi skal ha panna cotta med mandarin og kanel. Kjempe godt og enkelt Anonymkode: b7c51...55f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #14 Skrevet 23. desember 2017 Takk for mange tips. kom på at vi har masse selvplukkede bringebær i fryseren, så det blir pannacotta med hvot sjokolade og bringebær coulis. HI Anonymkode: 728d7...fcb
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #15 Skrevet 23. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for mange tips. kom på at vi har masse selvplukkede bringebær i fryseren, så det blir pannacotta med hvot sjokolade og bringebær coulis. HI Anonymkode: 728d7...fcb Og hjemmelaget karamellpudding til 1 juledag. HI Anonymkode: 728d7...fcb
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #16 Skrevet 23. desember 2017 Pannacotta er kjempegodt! Vi har appelsinfromasje julaften. Orker ikke riskrem etter den tunge julemiddagen. Anonymkode: eaed3...164
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #17 Skrevet 23. desember 2017 Vi har hjemmelaget gelé med vaniljesaus. Friskt og godt etter en solid middag. Anonymkode: 0aa30...8c8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #18 Skrevet 23. desember 2017 Jeg har laget vaniljeiskake på browniebunn Anonymkode: 2dc84...cf4
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #19 Skrevet 23. desember 2017 Multekrem Anonymkode: 97142...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå