Gå til innhold

God juledessert - hvilken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Feirer jul på østlandet, og skal lage en juledessert som supplement til multekremen.  

Men hva er virkelig GOD juledessert? 

Karamellpudding? 

Riskrem er det ikke noen som vil ha. 

Anonymkode: 728d7...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dronning Maud 😘. Har aldri møtt noen som ikke liker den. Enkelt å lage er det også 😊

Skrevet
1 time siden, 3 i april skrev:

Dronning Maud 😘. Har aldri møtt noen som ikke liker den. Enkelt å lage er det også 😊

Da har du ikke møtt meg😉

Anonymkode: 98f78...cbe

Skrevet

Karamellpudding er uten tvil det beste. 

Anonymkode: 7cc01...dc7

Skrevet

Karmellpuddig

multekrem

Anonymkode: 9e84a...bc9

Skrevet

Bringebæriskake med marengsbunn. Fantastisk godt og friskt etter den tunge julematen!

Skrevet

Riskrem med jordbærsaus og et hint sitron. M-m. :-P

Om du/dine ikke har smakt dette før. ANBEFALES DET!

Croquembouche. (Vannbakkels m. vaniljekrem + karamellknekk)
enkelt å lage porsjoner og ser fantastisk ut etter en saltrik middag.

Skrevet
10 minutter siden, SaraAndersen skrev:

Riskrem med jordbærsaus og et hint sitron. M-m. :-P

Om du/dine ikke har smakt dette før. ANBEFALES DET!

Croquembouche. (Vannbakkels m. vaniljekrem + karamellknekk)
enkelt å lage porsjoner og ser fantastisk ut etter en saltrik middag.

Croquembouche en fantastisk men det tar mange timer å lage. Ikke noe jeg hadde forsøkt meg på for første gang i jula.

Karamellpudding er en god ide, men vennligst lag den fra bunn i så fall.

Anonymkode: 60d63...da7

Skrevet
58 minutes ago, Anonym bruker said:

Croquembouche en fantastisk men det tar mange timer å lage. Ikke noe jeg hadde forsøkt meg på for første gang i jula.

Karamellpudding er en god ide, men vennligst lag den fra bunn i så fall.

Anonymkode: 60d63...da7

Man kan jukse og kjøpe ferdige bakkels, men ser poenget ditt. ^ - ^  Juletiden er kanskje ikke den beste tiden å prøve de.

Skrevet

Vi skal ha panna cotta med mandarin og kanel. Kjempe godt og enkelt :)

Anonymkode: b7c51...55f

Skrevet

Takk for mange tips. 

kom på at vi har masse selvplukkede bringebær i fryseren, så det blir pannacotta med hvot sjokolade og bringebær coulis.  

 

HI

Anonymkode: 728d7...fcb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for mange tips. 

kom på at vi har masse selvplukkede bringebær i fryseren, så det blir pannacotta med hvot sjokolade og bringebær coulis.  

 

HI

Anonymkode: 728d7...fcb

Og hjemmelaget karamellpudding til 1 juledag. 

 

 

HI

Anonymkode: 728d7...fcb

Skrevet

Pannacotta er kjempegodt! 

Vi har appelsinfromasje julaften. Orker ikke riskrem etter den tunge julemiddagen. 

Anonymkode: eaed3...164

Skrevet

Vi har hjemmelaget gelé med vaniljesaus. Friskt og godt etter en solid middag. 

Anonymkode: 0aa30...8c8

Skrevet

Jeg har laget vaniljeiskake på browniebunn

Anonymkode: 2dc84...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...