Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Såå lei meg for d, men blir jo frisk så skal ikke klage. Tenker bare på mine søte to hjemme ❤️❤️ Anonymkode: 2cae0...ff0
sug lut Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Skjønner godt at du er lei deg. Får de besøkt deg på julaften? God bedring.
Serepta Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 God bedring til deg! Kjedelig når det blir sånn, men på en annen side. Gjør det beste ut av det, det er jo en spesiell opplevelse å "feire" jul andre steder enn hjemme. I stedet for å lengte og tenke at du skulle vært hjemme, ta heller inn stemningen der du er. Legg merke til hva som blir gjort på avdelingen for å lage julestemning etc. God jul! Håper du snart er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Lite som minner om jul her. Ingenting på rommet, bare litt pynt på TV stua. Men men.. vi utsetter juleaften noen dager slik at vi kan gjøre det sammen i år og. Savner barna! Anonymkode: 2cae0...ff0
cherry coke Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Uff så trasig! Men det viktigste er at det ikke er noe alvorlig og at du blir frisk . Sender av gårde en god bedring klem
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 uff så leit skjønner deg godt, god bedring <3 jeg kom akkurat hjem selv etter og ha vert der i 3mnd, kom hjem på onsdag, min lille baby ble født 3mnd før tiden, heldigvis gikk alt bra og vår lille er med oss hjem,men ser ut som en nyfødt nå ennå han er snart 3mnd Anonymkode: 33e40...01b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 Har drømt om å få være innlagt i jula i årevis!😆 Få maten servert. Slippe unna ALT strevet før jul! All krangling, alle diskusjoner, baking, vasking, pakking! Jeg hater jula hardt og inderlig! Blakk blir man også.. god bedring, håper du får en fin jul! Klem til deg! Anonymkode: a95ef...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå