Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Når er det best å gjøre riskremen ferdig til servering? Tettest mulig opptil spising? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 65b73...bf8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Jeg har grøt, krem og malte mandler stående klar i kjøleskapet og rører det sammen mens de andre tar ut etter hovedretten og dekker på desserttallerkner. Det tar ikke mer enn 2 minutter. Anonymkode: d02ad...213
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Ok, det var lurt, takk for tips! Men når pisker du kremen da? Holder den seg fin en stund? Anonymkode: 65b73...bf8
Himmel og hav Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Jeg lager ferdig riskremen på formiddagen og lar den stå med plast over til den skal spises. Den holder seg helt fint i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Går fint å lage den på formiddagen som Himmel og hav sier, da får smakene satt seg litt også, men uten at den synker sammen for mye eller kremen blir for gammel. Fikk lyst på riskrem... hilsen hun med oppdaget melkeallergi ps... spis en porsjon for meg også, Hi Anonymkode: 09d1a...ebc
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 1 minute ago, Anonym bruker said: Går fint å lage den på formiddagen som Himmel og hav sier, da får smakene satt seg litt også, men uten at den synker sammen for mye eller kremen blir for gammel. Fikk lyst på riskrem... hilsen hun med oppdaget melkeallergi ps... spis en porsjon for meg også, Hi Anonymkode: 09d1a...ebc Will do!😊 Takk, da lager jeg den på formiddagen heller! Anonymkode: 65b73...bf8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Will do!😊 Takk, da lager jeg den på formiddagen heller! Anonymkode: 65b73...bf8 Takk - lag den ekstra god for min skyld Anonymkode: 09d1a...ebc
Mandala Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Går fint å lage den på formiddagen som Himmel og hav sier, da får smakene satt seg litt også, men uten at den synker sammen for mye eller kremen blir for gammel. Fikk lyst på riskrem... hilsen hun med oppdaget melkeallergi ps... spis en porsjon for meg også, Hi Anonymkode: 09d1a...ebc Jeg skal lage melkefri til min sønn og meg. Sjekk ut Veganmisjonen sin med jordbærsaus 🙂
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 6 minutter siden, Mandala skrev: Jeg skal lage melkefri til min sønn og meg. Sjekk ut Veganmisjonen sin med jordbærsaus 🙂 Takk Jeg tåler ikke spesielt godt kokos heller, men går jo an å koke den i havrefløte, kanskje? Anonymkode: 09d1a...ebc
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #10 Skrevet 23. desember 2017 Jeg lager den på formiddagen, det går helt fint Anonymkode: bcf7c...258
Mandala Skrevet 23. desember 2017 #11 Skrevet 23. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk Jeg tåler ikke spesielt godt kokos heller, men går jo an å koke den i havrefløte, kanskje? Anonymkode: 09d1a...ebc Hm,vet det alltid står endel spørsmål og kommentarer under oppskriftene. Kanskje noen har spurt om det? Hun har hvert fall èn riskremoppskrift til liggende ute, men den skal kanskje også kokes i kokos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå