Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Har vært igjennom sjikane og trusler fra en nærstående siste årene og det har jo tydeligvis gjort mer med meg enn jeg trodde 😏 Jeg har også vært utsatt for mye vold, men det er mange år siden. Jeg er ingen offer, vil iallefall ikke ha den rollen og jobber med meg selv. Ikke bare er jeg lettere deprimert, men jeg er blitt overfølsom i jobbsammenheng også. Tenker konstant på hva andre tenker om meg og er ofte irritert og mistenksom. Nå vurderer jeg å søke ny jobb men så kommer tankene, hvem vil ansette meg? Innerst inne så vet jeg at jeg er ganske dyktig og har en sterk cv, flere referanser osv. Men jeg sliter med å få opp selvtilliten. Noen råd? Ikke psykolog... Anonymkode: 46f4e...eab
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Hvorfor ikke psykolog? Du trenger jo traumebehandling. Anonymkode: 59a81...6ba
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke psykolog? Du trenger jo traumebehandling. Anonymkode: 59a81...6ba Har vært noen runder oppigjennom, men ikke de siste årene. Traumebehandling ? Høres litt dramatisk ut 😏Men mulig jeg bør få en henvisning... Anonymkode: 46f4e...eab
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vært noen runder oppigjennom, men ikke de siste årene. Traumebehandling ? Høres litt dramatisk ut 😏Men mulig jeg bør få en henvisning... Anonymkode: 46f4e...eab Det er jo samtaler, det også. Men psykologen har en særskilt kompetanse. Det er nyttig! Anonymkode: 59a81...6ba
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo samtaler, det også. Men psykologen har en særskilt kompetanse. Det er nyttig! Anonymkode: 59a81...6ba Skjønner 😊takk for svar. Anonymkode: 46f4e...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå