Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå lukter det surkål i halve huset og jeg ble plutselig så akutt glad, takknemlig og full av forventninger! Ah, det er JUL! ☺️ Anonymkode: 30278...378
sug lut Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Ååå gleder meg til i morgen...beste lukten av jul..
Nordisk Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Mmm. Sleng på litt rødkål, så er det komplett.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Hausann. Jeg har vært for lenge på dib, kjenner jeg. Jeg forventet noe sånt som «...av hufsa mi! Hvordan bli kvitt lukten?» Tenkte med meg at «den var ny» 😳 Men da så. Ny julen! Det gjør jeg også. Uten surkål, vel å merke. Anonymkode: 494d8...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå