Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Det sies at man blir lettere gravid hvis man slanker seg? Hvorfor? Jeg har eggløsning hver mnd... Vet livmoren at jeg er feit? Anonymkode: e42d8...b7f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Kanskje lurt å lese deg litt opp på hvordan kroppen din fungerer? Overvekt påvirker hormonbalansen negativt, dermed kan hormonendringer gjøre det vanskeligere å bli gravid og beholde om man blir gravid. Om du planlegger graviditet, gå først ned i vekt fordi din ev. overvekt vil også påvirke ditt barns helse veldig negativt. Anonymkode: 12364...fa6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje lurt å lese deg litt opp på hvordan kroppen din fungerer? Overvekt påvirker hormonbalansen negativt, dermed kan hormonendringer gjøre det vanskeligere å bli gravid og beholde om man blir gravid. Om du planlegger graviditet, gå først ned i vekt fordi din ev. overvekt vil også påvirke ditt barns helse veldig negativt. Anonymkode: 12364...fa6 Har du link? Jeg er tydeligvis dum 😕 Anonymkode: e42d8...b7f
Fru Banderas Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du link? Jeg er tydeligvis dum 😕 Anonymkode: e42d8...b7f Ikke kall deg selv dum, du skal være et forbilde for et fremtidig barn, og da må du ha respekt for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du link? Jeg er tydeligvis dum 😕 Anonymkode: e42d8...b7f Google overvekt hormoner graviditet overvekt risiko svangerskap overvekt like farlig som røyking i svangerskap overvekt økt risiko for infertilitet overvekt økt risko for svangerskapskomplikasjoner mors overvekt i svangerskap påvirker fosterets helse osv. Ingen spørsmål er dumme - bruk det som en mulighet til å lære mer om kroppen din Det er viktig hvis du har tenkt å bli gravid og nå er overvektig. Det som er så bra er at du kan gjøre noe for det - for din egen helse, og kanskje enda viktigere dine fremtidige barns helse. Anonymkode: 12364...fa6
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Takk søte dere 😍 Hi Anonymkode: e42d8...b7f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Google overvekt hormoner graviditet overvekt risiko svangerskap overvekt like farlig som røyking i svangerskap overvekt økt risiko for infertilitet overvekt økt risko for svangerskapskomplikasjoner mors overvekt i svangerskap påvirker fosterets helse osv. Ingen spørsmål er dumme - bruk det som en mulighet til å lære mer om kroppen din Det er viktig hvis du har tenkt å bli gravid og nå er overvektig. Det som er så bra er at du kan gjøre noe for det - for din egen helse, og kanskje enda viktigere dine fremtidige barns helse. Anonymkode: 12364...fa6 ...overvekt risiko fødsel, ikke minst. Anonymkode: 6eefe...e7a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du link? Jeg er tydeligvis dum 😕 Anonymkode: e42d8...b7f Når du er bælfeit lagrer kroppen hormonene i FETTCELLENE DINE. Dvs at de blir lagret feil. Oooookkeeeyy? Anonymkode: 7bdf1...570
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når du er bælfeit lagrer kroppen hormonene i FETTCELLENE DINE. Dvs at de blir lagret feil. Oooookkeeeyy? Anonymkode: 7bdf1...570 Oooookkeeeyy! Anonymkode: e42d8...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå