Gå til innhold

Hvem tror du morderen er i jul i blodfjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett 2-3 episoder i starten, men holder en knapp på Konrad.  

Tenker at han ikke orker tanken på at disse skal arve han, så han knerter dem i stedet. 

Skrevet

Svein som utfører drapene for Konrad :)

Skrevet

Jeg hadde et håp om at det var Putti som kosemyrdet folk, men den gang ei. Ser ut til å være Svein da, men det kommer vel en twist idag 😊

Skrevet
1 time siden, Mumua skrev:

Jeg hadde et håp om at det var Putti som kosemyrdet folk, men den gang ei. Ser ut til å være Svein da, men det kommer vel en twist idag 😊

"Nå skal jeg bare kooosedrepe deg litt... njaah" 

Alt tyder jo nå på at det er Svein. Men de avsløringen kommer nok ikke før 24. Så det kan jo være både Toffen, Svein eller Nanna. Og selvsagt Konrad selv.

"Helvete"

Skrevet
Akkurat nå, Marriet skrev:

"Nå skal jeg bare kooosedrepe deg litt... njaah" 

Alt tyder jo nå på at det er Svein. Men de avsløringen kommer nok ikke før 24. Så det kan jo være både Toffen, Svein eller Nanna. Og selvsagt Konrad selv.

"Helvete"

Jeg klarer ikke bruke ordet kose lenger uten å humre litt. Nå er det kun Nanna som ikke har vært mistenkt, så dette blir spennende 🤗

Skrevet
9 minutter siden, Mumua skrev:

Jeg klarer ikke bruke ordet kose lenger uten å humre litt. Nå er det kun Nanna som ikke har vært mistenkt, så dette blir spennende 🤗

Jeg har lagt merke til at jeg sier det alt for mye! Spesielt nå som bonusbarna er her i julen og jeg trenger bekreftelse på at jeg er bra nok 😂 koooooser du deg med pepperkaker? Og avslutter med å "herregude". Kooooser du deg i senga di? Kooooser du deg med plastelina? Det er for mye kos og herregud her i huset! TAKK PUTTI!

Skrevet

Jeg holder en knapp på Toffen som morderen, men tror Svein kappet kabelen for å hindre kontakt med politiet. Tipper han ville ha sjansen til å være kul etterforsker 😋

Skrevet

Huff, trodde det skulle være putti :( Men lurer litt på at det er Konrad, men det er alt for enkelt... hmmm

Anonymkode: 3d05a...67b

Skrevet

Morsomt at det var putti 😁

Anonymkode: deb73...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...