Gå til innhold

Vis meg din taco- tallerken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kommer om er par timer 

Anonymkode: e3ba7...35d

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustebuste
Skrevet

Vanskelig å vise den når vi sjelden spiser taco :P Men den ser ca slik ut : Tacokjøtt, hjemmelaget guacamole, ekstra sterk tacosaus, mais tomat og rømme.

Skrevet

Min: tacoskjell med tacokjøtt, tomater, rødløk, kesam, salsa. Ved siden av: nachochips, guacemole, cheddardip.

Anonymkode: 562e0...bba

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Kjøttdeig, salat, ananas, mangosalsa, agurk, tomat, rømme, ost, salsa og koriander. I skjell, ingen slappe lefser i mitt hus! 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Kjøttdeig, kinakål, tomat,agurk,ananas,mais, bacon, pistasjnøtter, krydderris, salsa,  ost, guacamole og skjell 😅

Skrevet

Salsa, rømme, kjøtt, avocado, tomat, løk, svarte bønner, ost, mais, agurk. Lefse alltid. Skjell er bare gris og man får jo ikke plass til noenting. 

Anonymkode: 08876...59b

Skrevet

Slappe lesfser 😀 tortillachips, naturell smøreost/rømme , søt paprika, løk, salat, agurk , tomat, raspet ost, ananas, biffstrimler med limesaft og tacokrydder

Anonymkode: 43723...f9e

Skrevet

Kjøttdeig, rømme, ost, guacemole, mais, sukkererter, vårløk, salsa, gulrot og agurk. Liker både skjell og lompe, så det avhenger litt av hva de andre vil ha. 

Veldig godt med mangeosalsa, men er så dyrt og vanskelig med den mangoen. 

Skrevet

Lefser, smaksrik ost, kjøttdeig med finhakka løk og tacokrydder, evt biffstrimler eller kyllingstrimler, rømme, paprika, mais, tomat, avocado, tacosaus, kinakål eller hjertesalat og nachochips.

Har store vanskar med å brette saman lefsa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...