Gå til innhold

Hva tar dere til middag i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hit me! 

Hilsen rådvill

Anonymkode: 77d8a...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi!

Skrevet

Alene hjemme i dag så her blir det cola og fenalår. :D

Anonymkode: b9661...d42

Skrevet

Taco her og, og så braker jula løs imorgen. 

Skrevet
6 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi!

Hey! Det er pizza på fredager!

Skrevet

Grønnsakssuppe med kjøttboller og nystekte rundstykker til

Skrevet
1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Hey! Det er pizza på fredager!

Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt!

Skrevet

Sønnen fikk en skinkepizza og jeg kyllingcashew fra filipinsk. Love it 😃

Skrevet
9 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt!

Kan jeg by på litt tacopizza og et glass vin som kompensasjon - gidder ikke noe krig nå i jula

Skrevet
1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Kan jeg by på litt tacopizza og et glass vin som kompensasjon - gidder ikke noe krig nå i jula

Tacopizza er innafor, blant oss som ikkje er konservative. Dei som er meir katolske enn paven må ha tacoskjell, sjølv lefser er bannlyst.

Skrevet

Suppe her også. Taco til kvelds kanskje? 😉

Anonymkode: f8b1c...766

Skrevet
3 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Tacopizza er innafor, blant oss som ikkje er konservative. Dei som er meir katolske enn paven må ha tacoskjell, sjølv lefser er bannlyst.

Hva med de som er formet som en lav skål?

Skrevet (endret)
24 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Hey! Det er pizza på fredager!

Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå).

Endret av sug lut
Skrevet
13 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hva med de som er formet som en lav skål?

Heilt utelukka!

Skrevet
14 minutter siden, sug lut skrev:

Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå).

Du er en klok kvinne

Skrevet
Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

Du er en klok kvinne

Jeg har mine øyeblikk.

Skrevet
19 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hva med de som er formet som en lav skål?

Med frykt for mitt og ditt liv, synes jeg de lave små skålene er tipptopp

Skrevet

Den fantastiske kulinariske matopplevelsen wienerpølse i brød og lompe 😂

Skrevet
1 time siden, ☆☆☆ skrev:

Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi!

Det hun sa 👆🏽

Skrevet
55 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt!

Sett deg på krakken!

Skrevet
33 minutter siden, sug lut skrev:

Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå).

Vi forsøkte oss på medister a la española her om dagen (siden det ikke var jul kunne vi pimpe den litt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...