Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Hit me! Hilsen rådvill Anonymkode: 77d8a...6e2
☆☆☆ Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Alene hjemme i dag så her blir det cola og fenalår. Anonymkode: b9661...d42
Lessismore Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Taco her og, og så braker jula løs imorgen.
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 6 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi! Hey! Det er pizza på fredager!
TinaK 1990 Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 Grønnsakssuppe med kjøttboller og nystekte rundstykker til
☆☆☆ Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: Hey! Det er pizza på fredager! Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt!
Love my kidz Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 Sønnen fikk en skinkepizza og jeg kyllingcashew fra filipinsk. Love it 😃
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 9 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt! Kan jeg by på litt tacopizza og et glass vin som kompensasjon - gidder ikke noe krig nå i jula
☆☆☆ Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: Kan jeg by på litt tacopizza og et glass vin som kompensasjon - gidder ikke noe krig nå i jula Tacopizza er innafor, blant oss som ikkje er konservative. Dei som er meir katolske enn paven må ha tacoskjell, sjølv lefser er bannlyst.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 Suppe her også. Taco til kvelds kanskje? 😉 Anonymkode: f8b1c...766
Fru Banderas Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Tacopizza er innafor, blant oss som ikkje er konservative. Dei som er meir katolske enn paven må ha tacoskjell, sjølv lefser er bannlyst. Hva med de som er formet som en lav skål?
Gjest Skrekkøgla Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 Spaghetti her. Vi har taco i morgen.
sug lut Skrevet 22. desember 2017 #17 Skrevet 22. desember 2017 (endret) 24 minutter siden, frk Nilsen skrev: Hey! Det er pizza på fredager! Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå). Endret 22. desember 2017 av sug lut
☆☆☆ Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 13 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hva med de som er formet som en lav skål? Heilt utelukka!
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2017 #19 Skrevet 22. desember 2017 14 minutter siden, sug lut skrev: Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå). Du er en klok kvinne
sug lut Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: Du er en klok kvinne Jeg har mine øyeblikk.
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2017 #21 Skrevet 22. desember 2017 19 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hva med de som er formet som en lav skål? Med frykt for mitt og ditt liv, synes jeg de lave små skålene er tipptopp
Modesty Blaise. Skrevet 22. desember 2017 #22 Skrevet 22. desember 2017 Den fantastiske kulinariske matopplevelsen wienerpølse i brød og lompe 😂
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. desember 2017 #23 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, ☆☆☆ skrev: Det er fredag. Alt anna enn taco er blasfemi! Det hun sa 👆🏽
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2017 #24 Skrevet 22. desember 2017 55 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Det er nok om dette temaet neste religionskrig blir utkjempa. Eg kjenner meg djupt krenka av utsagnet ditt! Sett deg på krakken!
Fru Banderas Skrevet 22. desember 2017 #25 Skrevet 22. desember 2017 33 minutter siden, sug lut skrev: Det er helt korrekt. Imidlertid hadde vi pizzaen på mandagen, for i dag skal det prøvesmakes medisterkake for å sjekke at den ikke er vond eller giftig, med masse ertestuing og mangochutney (det er nemlig ikke jul ennå). Vi forsøkte oss på medister a la española her om dagen (siden det ikke var jul kunne vi pimpe den litt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå