Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Hva fikk du fikset, hva kostet det, og ble du fornøyd? Hvor vondt var det etterpå på en skala fra 1-10? Anonymkode: 488d3...581
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Full bukplastikk med sying av magemuskler (12 cm glippe). Kostet ca 60000 kr, men fikk dekket 40000 pga musklene ved privatforsikring. De resterende 20000 kr var for fettsuging, og det måtte jeg dekke seg. Kirurgen fjernet 3 kg fett og hud. Det var vondt i 3-4 uker, men definitiv verdt det. Nå vurderer jeg brystreduksjon. Er så lei av disse megamuggene. Hva tenker du å fikse på hi? Anonymkode: b5a25...983
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Full bukplastikk med sying av magemuskler (12 cm glippe). Kostet ca 60000 kr, men fikk dekket 40000 pga musklene ved privatforsikring. De resterende 20000 kr var for fettsuging, og det måtte jeg dekke seg. Kirurgen fjernet 3 kg fett og hud. Det var vondt i 3-4 uker, men definitiv verdt det. Nå vurderer jeg brystreduksjon. Er så lei av disse megamuggene. Hva tenker du å fikse på hi? Anonymkode: b5a25...983 Hva var det som forårsaket glippen, og hvordan oppdaget du det? Nei, jeg vurderer egentlig litt diverse Ble plutselig så gammel etter et par tøffe år, så jeg kunne tenkt meg å freshe opp ansiktet, rett og slett. Kanskje haken også. Jeg ser også at det er mulig å gjøre noe med overarmene, det kunne jeg absolutt ha trengt. Puppene er litt triste, men jeg vil ikke ha silikon eller andre implantat noen steder, så det får bare være. Det viktigste for meg er vel kanskje å ikke se så gammel ut i ansiktet når jeg "bare" er 36. Hi Anonymkode: 488d3...581
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva var det som forårsaket glippen, og hvordan oppdaget du det? Nei, jeg vurderer egentlig litt diverse Ble plutselig så gammel etter et par tøffe år, så jeg kunne tenkt meg å freshe opp ansiktet, rett og slett. Kanskje haken også. Jeg ser også at det er mulig å gjøre noe med overarmene, det kunne jeg absolutt ha trengt. Puppene er litt triste, men jeg vil ikke ha silikon eller andre implantat noen steder, så det får bare være. Det viktigste for meg er vel kanskje å ikke se så gammel ut i ansiktet når jeg "bare" er 36. Hi Anonymkode: 488d3...581 Det var tre tette barn som herpet magen min. Merket det ved at jeg aldri ble kvitt «pølsa» på magen uansett hvor mye jeg trente. I tillegg fikk jeg en utstående trekant midt på magen (sett ovenfra og ned) når jeg lå på ryggen og strammet, noe som tydet på at musklene lå ute på siden. Alt ble bedre etterpå. Særlig selvfølelse og holdning. Buksene innerst i skapet passer igjen, og jeg slipper å kle meg i tunikaer. Deilig! Dra til f.eks Aleris og snakk med dem. De er flinke! Anonymkode: b5a25...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå