Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Fått beskjed om at operasjon av mandlene er utsatt. Ufattelig kjedelig jeg har venta rimelig lenge nå. Nesten blakk, unga feirer med eksen og jeg har fått influensa. Andre med kjipe juledager? Anonymkode: 3f470...7bc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Kjipt å være syk. Trenger ikke være såå kjipt å være alene. Se lyst på at du nå får roen til å kunne ligge i fred og bli frisk fortere. Prøv å kos deg i stedet for å furte. Se netflix og spis popcorn. At du er blakk er ikke et problem når du er syk og alene, er ikke noe å bruke penger på da 😉 Poenget er... Snu ting til at det virker mer positivt. God bedring og god jul 🎄🎅 Anonymkode: 64bcb...886
beef sister Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Forsøk å snu tankegangen din: hva kan du gjøre med situasjonen for at julen blir fin, tross alt det kjipe? Jeg er mye dårlig on dagen, fikk i går veldig dårlige nyheter på sykehuset, må tilbringe julen på en annen måte enn jeg så for meg og ønsker, har enorme mengder med gaver som må kjøpes inn i løpet av dagen i dag og det ser jeg ikke så lyst på - med andre ord er det mye dritt som skjer i disse juletider. Men jeg kan allikevel ta et aktivt valg om at alt det negative kun skal ta den plassen det krever selv, jeg trenger ikke å gi det mer oppmerksomhet. Det er ikke dermed sagt at det er lett, men det er tross alt ingen andre enn deg selv som kan snu situasjonen. Gjør det beste ut av det! Kjøp inn det du har råd til av mat som du liker, finn filmer og serier du ønsker å se, lån bøker på biblioteket, sett på musikk som gjør deg glad, og ikke minst: sørg for å få masse søvn. God bedring og god jul!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 Takk 🤗 Jeg er heldigvis bedre nå. Blir litt jul allikavel. Rundstykker til heving til i morgen. Får ta en handletur etterpå for god mat og drikke. God jul fra meg Anonymkode: 3f470...7bc
sug lut Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Fortsatt god bedring til deg, HI. Og til deg, Beef Sister - du har så rett i alt du sier. Det koker ned til det gamle munnhellet om at det ikke handler om hvordan du har det, men hvordan du tar det. Det er ikke alt man kan "ta" så det blir bra, men det kan kjennes litt bedre. Håper på god jul for deg også.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 sutre sutre sutre... Anonymkode: 385e4...b59
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 Tror julen hadde blitt hakket værre med nyoperert hals, det er visstnok veeeeeeldig vondt å fjerne mandler når man er voksen. Og man klarer ikke spise på flere uker.. Anonymkode: 3e5ed...441
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: sutre sutre sutre... Anonymkode: 385e4...b59 Veldig lite kontruktivt svar. Anonymkode: 32bc3...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå