Gå til innhold

Uff, nok en kjemisk graviditet? Bilde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, så lei meg nå. 14 dager etter eggløsning (14dpo). Og selv om testen er fortsatt positiv så ser den helt lik ut som 12 og 13 dpo. 

Blir en kjip  jul 😢

1513928673053-1109776859.jpg

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en digital test på apoteket. 

En kjemisk graviditet er vel når man tester (for) tidlig og får svakt positiv fordi egget er befruktet, men så blør det ut istedenfor å feste seg? 

Når du har positiv test 14 dager etter eggløsning er det vel ingen grunn til å tro den er kjemisk? 

Anonymkode: bc744...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Anonym bruker said:

Kjøp en digital test på apoteket. 

En kjemisk graviditet er vel når man tester (for) tidlig og får svakt positiv fordi egget er befruktet, men så blør det ut istedenfor å feste seg? 

Når du har positiv test 14 dager etter eggløsning er det vel ingen grunn til å tro den er kjemisk? 

Anonymkode: bc744...aa3

Har hatt 3 kjemiske/tidlig spontanabort dette året så er livredd..

Tok en clearblue digital på samme morgenurin og fikk 2-3 uker. Så rart..

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ.... Er det kjemisk blir jo testene svakere og nærmest usynlig sterk etter hvert. Jeg har hatt mange kjemiske . Testene dine er jo superpositive 

Anonymkode: 98131...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D der er IKKE kjemisk!!!!!!!!!! Testene blir ikke sterkere, og d gjør de heller ikke når du da har over 2000 i hcg.

Jeg kan garantere deg at d der ikke er en kjemisk graviditet. Da har du positiv svaaak så negativ. Får ikke så sterke tester v kjemisk. 

Mine streker var som dine ca 16 dpo og forble slik! Ikke se mer på styrken på strekene, du ER GRAVID🤗

Anonymkode: e068a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle. Jeg er klar over at jeg er hysterisk. Dette er 4 ivf i år, så er sliten av det. Alle mine graviditeter (utenom sønnen min) gikk i dass rundt 14 dpo.

Offisiell testdato er ikke før andre juledag. 

Prøver å puste med magen!

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Jeg er klar over at jeg er hysterisk. Dette er 4 ivf i år, så er sliten av det. Alle mine graviditeter (utenom sønnen min) gikk i dass rundt 14 dpo.

Offisiell testdato er ikke før andre juledag. 

Prøver å puste med magen!

Anonymkode: b6d86...4cd

Mannen min jobber med slike ting, og han sa til meg at de har et metningspunkt med fargestoff, og mine var helt like dine, de var nesten litt svakere, da d var litt sterkere på ene siden. 

Du har veldig sterke tester, de kommer ikke til å bli sterkere.. men om CB digital slo ut på 2-3 uker nå så kanskje du venter to? En kjemisk vil aldri nå et så høyt hcg nivå.

Du ER GRAVID🤗

Anonymkode: e068a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg skjønner deg SÅ godt! Har vært der du er. Det er kjempetøft. Har hatt seks aborter i første trimester. Det er helt umulig å holde hodet kaldt, all din erfaring er jo at det ender i tårer. Jeg har etter hvert fått tre skjønne barn, og er så takknemlig for dem. Det ER fullt mulig.

Føler med deg, de kommende ukene blir krevende for psyken. Krysser fingrene for deg og spiren i magen ❤️. Be om utredning om det endrer med abort denne gangen også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det der er kjempepositive tester, tror ikke strimlene blir mer positive enn det der ☺ Tror ikke du har noen kjemisk nå nei ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ser forresten at du har brukt rfsu tester. Mine fra rfsu ble aldri noe sterk selv om alle andre tester ble det og jeg er gravid 😊

 

20171219_074411.jpg

20171221_075735.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle ord...ble faktisk litt rørt over at dere bryr dere.

Litt roligere nå...men gruer meg til testen i morgen. Og det å ikke teste er umulig.

Jeg skal holde dere oppdatert 

 

Hi

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering...fortsatt ikke helt rolig. Men kanskje...?

Jeg tror Rfsu strimler er noe dritt! Kjøpte en clear blue i går. Disse er tatt fra samme glass i dag.

 

1514011710745-1239587475.jpg

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En liten oppdatering...fortsatt ikke helt rolig. Men kanskje...?

Jeg tror Rfsu strimler er noe dritt! Kjøpte en clear blue i går. Disse er tatt fra samme glass i dag.

 

1514011710745-1239587475.jpg

Anonymkode: b6d86...4cd

Gratulerer så mye 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg er gravid og blir så emosjonell når jeg leser om dere som strever/prøver/ønsker/ håper!! Jeg er ikke noe ekspert på tester altså men for meg ser den jo positiv ut! Krysser fingre og sender deg en  juleklem:klem:

Anonymkode: 77c81...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er jo ikke kjemiske 😁😁😁 gratulerer så mye! Mine ble aldri så veldig mye sterkere enn det der. Hurra!

Anonymkode: e7019...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2017 den 11.32, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Jeg er klar over at jeg er hysterisk. Dette er 4 ivf i år, så er sliten av det. Alle mine graviditeter (utenom sønnen min) gikk i dass rundt 14 dpo.

Offisiell testdato er ikke før andre juledag. 

Prøver å puste med magen!

Anonymkode: b6d86...4cd

3 juledag i dag. Har du testet igjen? 😍😍😍

Anonymkode: 65b1f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 27.12.2017 at 10:05 AM, Anonym bruker said:

3 juledag i dag. Har du testet igjen? 😍😍😍

Anonymkode: 65b1f...497

Hei, denne så jeg ikke før i dag. Beklager.

Hadde uansett lovet meg selv å oppdatere denne tråden.

Forrige mandag var vi på tidlig ultralyd og så et 8 uker gammel foster med bankende hjerte <3

Så det var ingen kjemisk.

Og rfsu test ofte SUGER! Møkkatester ga aldri like sterk teststrek som kontrollstreken.

Takk for all støtten:)

 

Hi

Anonymkode: b6d86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...